RJ45 Tang?
Fra : Lasse Mikkelsen

Dato : 04-03-01 19:05

Hvor kan jeg købe en RJ45 tang som ikke er til proffer, men blot til at lave
et kabel i ny og næ. Det skal ikke være taiwan kvalitet, men noget der kan
holde i nogle år - og så skal den være til en rigtig god pris.

Fra : Lasse Mikkelsen

Dato : 04-03-01 20:42

Eller nogen der kan tilbyde Danmarks billigste RJ45 type 5 kabel i en god
kvalitet?

Fra : Padre

Dato : 07-03-01 07:42

Brinck elektronik:

www.brinck.dk

UTP Cat5Twisted Pair 6,- 369,-
Crimptang til 8/8 modularstik (RJ45) 169,-

Padre
spirito_santo@yahoo.nospam.com
Remove "nospam" to reply

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-03-01 21:28

måske http://www.elgross.dk/ er den ven du søger

Fra : Lasse Mikkelsen

Dato : 04-03-01 21:37

Takker ..

Fra : Lasse Mikkelsen

Dato : 04-03-01 21:42

Men jeg kan ikke finde noget RJ45 kabel nogen steder!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-03-01 21:50

> Men jeg kan ikke finde noget RJ45 kabel nogen steder!

Ok,, det kan godt være de ikke har det mere så De har haft det

Fra : John Joe

Dato : 05-03-01 22:13

"Lasse Mikkelsen" <lbm@fatalerror.dk> wrote in message
> Men jeg kan ikke finde noget RJ45 kabel nogen steder!

Ikke for at ordkløve, men det hedder da ikke RJ45 kabel, vel?
Til RJ45 stik kan du fx bruge cat. 5 kabel. Cat 5E anbefales på
http://www.net-faq.dk

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 07-03-01 18:38

"John Joe" <ole321@yahoo.dk> wrote:

> Ikke for at ordkløve, men det hedder da ikke RJ45 kabel, vel?
> Til RJ45 stik kan du fx bruge cat. 5 kabel. Cat 5E anbefales på
> http://www.net-faq.dk

Hvis vi endelig skal ordkølve så:

Kablet heder UTP (Unshielded Twisted Pair), stikkende heder RJ-45, og hvis
det samlede babel overholder nogen kvalitetskrav kan det enten kaldes et
kategori 3, 5 eller 5E kabel.

Senere kan man også kalde sine kabler kategori 6, men kravene til et
kategori 6 kabel er ikke fastlagt endnu (officielt).

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - lunddahl@mail.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 04-03-01 22:01

> [...]
> et kabel i ny og næ. Det skal ikke være taiwan kvalitet, men noget der kan
> holde i nogle år - og så skal den være til en rigtig god pris.

www.biltema.dk plejer at have ok priser. Er dog ikke sikker om priserne er
svenske eller danske.

--
Bjarke Andersen

Fra : Sfc

Dato : 05-03-01 15:32

Jeg købte en hos www.brinck.dk til under 200,- . De har også tilbud på 100
rj45 stik til 199,-

sfc

Fra : JeHj

Dato : 06-03-01 00:27

Kabler stik og underlige dimser finder du i min Web butik "Kabelbiksen"

www.pcsmeden.dk

PC-Smeden