At skifte sengelinned.....
Fra : Katrine Nederby

Dato : 04-12-02 02:58

....med katte i huset kan godt være lidt af en prøvelse, men også ganske
underholdende

Ja, jeg elsker altså at fotografere de kræ, og hvem er mere oplagte som ofre
for fremvisning af resultatet end jer *S*....så her er en lille serie fra i
går aftes, af en situation, som de fleste af jer sikkert kan nikke
genkendende til:

http://home1.stofanet.dk/beydana/seng.htm

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : H.O.T

Dato : 04-12-02 04:59

Dejlige billeder...............

Henrik

ps. og jeg synes det er svært med en kat...

Fra : Denise

Dato : 04-12-02 07:32

Hej
Det mest irriterende hos os er, når vi skal vende madrasserne, så smutter de
ned mellem lamellerne og er ikke til at få op igen
Derudover er der et fast ritual, at Blonde og Dino skal have en hoppe tur i
dynebetrækket, hvor vi holder i hver sin side, og så får de på skift en
gyngetur. De kravler selv over på dynebetrækket og venter til vi "gynger"
dem
Hilsen Denise

Fra : Trine A.

Dato : 04-12-02 08:57

Godmorgen Katrine

Tak for kigget...herligt med sådan nogle billeder...de kan da få et smil
frem på selv den mest kedelige onsdag

Knus
Trine

Fra : Denise

Dato : 04-12-02 10:51

Hej Katrine
Hihi, glemte helt at rose de skønne billeder af dejlige missere

Fra : Ragna

Dato : 04-12-02 12:14

Hej Katrine!
Dejlige billeder af de hjælpsomme misser.
Tak fordi vi måtte kigge med!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Brian Meier

Dato : 05-12-02 12:48

*SS* super billeder - Ja at rede seng det er fedt :) - elsker altså også de
billeder på din hjemme side med "hundekurven" - de er suveræne .......

Brian Meier - [9000]

Email: meiers"REMOVE"@junglemate.com

ICQ: 137399231 -- Mobile : +45 60604980

Fra : Birgitte

Dato : 05-12-02 13:28

Hej Katrine
Det er simpelthen også dagens hit her, når der skal skiftes sengetøj *GG*
Det er længe siden, jeg opgav, at kunne skifte på 5 minuter *G*
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Anita

Dato : 05-12-02 14:02

> [...]
> for fremvisning af resultatet end jer *S*....så her er en lille serie fra
> går aftes, af en situation, som de fleste af jer sikkert kan nikke

Ja, MON ikke Det virker som om der er et eller andet med burmesere og
senge(linned). Selvom vi kun har den ene burmeser (de andre katte er ikke
helt så fascineret af sengen som legeplads) så styrter lillemissen i fuld
fart fra hjørne til hjørne i sengen med et vildt ansigtsudtryk og det føles
som om der er lige så mange som på dine billeder

Og hvor er det dog nogle pragtfulde missere du har ...

Mange hilsner
Anita - hvis burmeser laver bunke med perseren i mangel af andre burmesere

Fra : Niels Peter

Dato : 05-12-02 14:41

> Ja, MON ikke Det virker som om der er et eller andet med burmesere og
> senge(linned).

Tænk, jeg troede, det var noget særligt ved russere - her har jeg gerne "hjælp" af et par stykker, som morer sig herligt, når der skiftes sengetøj!

Niels Peter

Fra : Birgitte

Dato : 05-12-02 14:44

Og jeg troede at Maine Coon og Norsk Skovkat var de værste *GG*
Men jeg vil da lige sige, at det ikke er nemt, at skifte sengetøj med 6 MCO
killinger på 13 uger *S*
/Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 05-12-02 15:08

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse news:asnl45$iu6$1@sunsite.dk...
> Og jeg troede at Maine Coon og Norsk Skovkat var de værste *GG*
> Men jeg vil da lige sige, at det ikke er nemt, at skifte sengetøj med 6 MCO
> killinger på 13 uger *S*

Ikke det? *meget overrasket*

Niels Peter

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 05-12-02 15:04

In article <3def56b5$0$47052$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Niels
Peter <mail@bluewhite.dk> wrote:

> Tænk, jeg troede, det var noget særligt ved russere - her har jeg gerne
> "hjælp" af et par stykker, som morer sig herligt, når der skiftes sengetøj!
>
> Niels Peter

Neej da! Hvis du vil kan du jo kigge på mine damers udfoldelser på min
hjemmeside (den side med "skæve billeder") og sådan foregår det stadig
hvergang - også selv om de er 6 år nu og lidt mere "voksne" end de var
engang

Fra : Niels Peter

Dato : 05-12-02 15:12

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@fjernesyahoo.com> skrev i en meddelelse news:051220021504242393%ann_rudbeck@fjernesyahoo.com...

> [...]
> hjemmeside (den side med "skæve billeder") og sådan foregår det stadig
> hvergang - også selv om de er 6 år nu og lidt mere "voksne" end de var

He, he, det ser sjovt ud *håber næsten at blive kat i det næste liv*
I øvrigt er mine endnu ikke blevet "fornuftige" heller, selv om de er seks og otte år gamle ....
Flot hjemmeside i øvrigt

Niels Peter

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 05-12-02 16:04

In article <3def5e0c$0$47057$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Niels
Peter <mail@bluewhite.dk> wrote:

> He, he, det ser sjovt ud *håber næsten at blive kat i det næste liv*

Ja, det har jeg selv tænkt når de ligger og hygger i dynerne, mens jeg
traver ud i regnen for at tjene penge til kattemad Men betingelsen
er selvfølgelig at det ikke var som hjemløs gadekat. Det er jo ikke
alle katteliv der er lykken, desværre

> I øvrigt er mine endnu ikke blevet "fornuftige" heller, selv om de er seks og
> otte år gamle ....

Herligt - jeg håber også der bliver ved med at "bo en killing" i mine
lææænge endnu

> Flot hjemmeside i øvrigt

Tusind tak. Må jeg sende komplimenten tilbage. Din er rigtig god at få
forstand på katte af

Fra : Camilla Scharff

Dato : 05-12-02 23:21

> [...]
> hjemmeside (den side med "skæve billeder") og sådan foregår det stadig
> hvergang - også selv om de er 6 år nu og lidt mere "voksne" end de var

Ja, alderen er ihvertfald ingen hindring... Gamle Dizzy på 10 år agerer
såmænd også stadig "Lille hjælper" når der laves noget interessant - som fx
at skifte sengetøj - her i huset.
Og nej, det er ikke ret let at skifte sengetøj, når der fiser 6 katte rundt
i sengen samtidig - nogle gange har jeg simpelthen måtte tage en "pause"
midtvejs fordi kattene er så vilde - men hvad, så har de da det at more sig
over så længe (og vi må så bare finde os i, at vores strækfrotté-lagner
meget hurtigt får laaaange løse tråde....

Mvh. Camilla - som også kan nikke genkendende til dét med burmesere og
skiften sengetøj, og føj så lige et par abyssiniere oveni *suk* )

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 06-12-02 00:39

In article <asojh6$1ho$1@sunsite.dk>, Camilla Scharff
<camischa@jubiipost.dk> wrote:

> [...]
> midtvejs fordi kattene er så vilde - men hvad, så har de da det at more sig

Ja det hjælper gevaldigt når man har vænnet sig til at det ta'r altså
den tid det ta'r - og især når man indser at man morer sig meget godt
selv undervejs