Skærme
Fijala 3554
Hjælp: IBM THINKPAD 380 Z med meget lys sk~
Fra : Auto

Dato : 04-12-02 02:31

Er der nogen her i gruppen, som har erfaring med IBM THINKPAD skærme?

Efter at have installeret eller rettere tilsluttet en ny IBM TRAVELSTAR 8E 8
GB HD PC Card med interface lukkede jeg maskinen ned og ville fortsætte
dagen efter.

Næste dag tændte jeg maskinen igen, men fik kun en lys \ hvid skærm uden
tekst, men jeg kan godt få billedet på ved, at tilslutte en ekstern skærm og
se det hele normalt.

IBM kan ikke hjælpe med ret meget andet end at sende den til et
serviceværksted mod betaling.

Gode råd søges måske kigger nogle IBM teknikere eller lignende her i
grupperne, som laver lidt i fritiden?

hardware@direkte.org