dss fest referart ?
Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 04-03-01 18:03

ja nu var jeg jo syg så jeg måtte jo til min ærgelse blive hjemme men
jeg dirre da efter et referart ?
MvH
Bo

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 04-03-01 23:01

> ja nu var jeg jo syg så jeg måtte jo til min ærgelse blive hjemme men
> jeg dirre da efter et referart ?
> MvH
> Bo

Vi mødtes .. drak , spiste , hyggede og diskuterede og pjattede.
Det var drønhyggeligt !

Du skulle have været der !
Du var savnet.

Mvh
Christian

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 05-03-01 18:37

HI Christian :)
>Vi mødtes .. drak , spiste , hyggede og diskuterede og pjattede.
>Det var drønhyggeligt !
jamne det lyder jo til at have været lige så godt som det plejer :)

>Du skulle have været der !
>Du var savnet.
Takker - men der var ikke noget at gøre- selvom det virker lidt pløk i
betragtning af det pres jeg ahr lagt på andre for ta fingeren ud
nå men det er der ikke noget at gøre ved - jeg blev nød til at tage
den men ro , hvis det ikke skulle gå over i reelt mavesår .
Nå men dte var godt at se du svarede de sidste måneders * hysteri* i &
omrking dss - har forsaget at en nerøvsistet i almiondelighed for at
være på den forkerte side af den ene eller anden lov - så folk jo
stort set er hold op med at skirve - nå men det går well over ?
men for lige at ride med på den sammen bølge at kolektiv paranoia -
vil jeg da pronto futte den opfølgenen debat op til dk.snak.off-topic
MvH
Bo
fut :dk.snak.off-topic

Fra : Vanillepigen

Dato : 05-03-01 19:09

"Chokmah Rabias The d@g" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:6st4at017d685jp89p6rrfi141kb4bkmo6@4ax.com...

> ja nu var jeg jo syg så jeg måtte jo til min ærgelse blive
hjemme men
> jeg dirre da efter et referart ?
> MvH
> Bo

Hej Bo

ja du gik virkelig glip af en meget hyggelig aften - dog var der
ikke nogle der forsøgte at sluge noget - jo jeg forsøgte at sluge
Henriks meninger om våben - og medicinindustrien ....Jeg vil
gerne benytte lejligheden til at sige tak for sidst til jer alle
sammen!!!

Knuz fra Kriztine.

Fra : Knold

Dato : 06-03-01 17:30

"Vanillepigen" <kristine@gazel.dk> skrev i en meddelelse
newsQo6.5666$XX2.138579@twister.sunsite.dk...

Hej Kriztine

> [...]
> ikke nogle der forsøgte at sluge noget - jo jeg forsøgte at sluge
> Henriks meninger om våben - og medicinindustrien ....

Og så vidt jeg husker, det fremskredne tidspunkt taget i betragtning
fik du dem ikke helt galt i halsen *GGGG*

Hilsen
Henrik

Fra : Henning

Dato : 05-03-01 22:15

"Chokmah Rabias The d@g" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ja nu var jeg jo syg så jeg måtte jo til min ærgelse blive hjemme men
> [...]

Hej Bo

Håber du snart få det bedre, Du var savnet
Det var en meget hyggelig sammenkomst, hvor de
2 "nye" JeeJay og Knold, hurtigt faldt ind i fællesskabet
med os "gamle" På grund af at CJ forlod selskabet
i 5 timer, og flirtede vildt med min datter, var jeg ved
at overveje at finde hagl-geværet frem, efter opfordring
fra et par af de andre deltagere *GGGG* (der osse
havde lagt mærke til at CJ var "væk")
Henrik var en charmerende mand, der snakker mindst
lige så meget som Hanne L., så der skulle råbes højt,
for at få et ord indført *GGGG* ( det var helt tydeligt,
at Hanne og Henrik var glade for hinanden *GGG*)
Henrik indviede os i hvad der foregår i et sauna miljø,
det var ret spændende at høre om, hvad og hvordan
DET foregår ( men det havde du jo nok løbet skrigende
ud af stuen ved at høre Bo *GGGG*).

Mark, Kristine og Bente, var som altid, nogle dejlige
positive deltagere, der gav både med og modspil i
samtalerne ( passer cpu-køleren Mark?) det er 3
mennesker jeg holder meget af at være sammen med

Tak for en dejlig, hyggelig aften og nat

Kærlig hilsen
Henning og Hanne

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-03-01 13:19

"Henning" <h2m@get2net.dk> skrev:

> Håber du snart få det bedre, Du var savnet

Yup!

> [...]
> at overveje at finde hagl-geværet frem, efter opfordring
> fra et par af de andre deltagere *GGGG* (der osse

Jeg tror måske, at jeg trættede stakkels Maibritt med
min meget voksne rådgivning omkring at efterskole nok
er en god ting, hvis hun føler sig udenfor i den skole,
hvor hun går. Hvad fanden havde jeg gang i.

Eller også havde CeeJay bare lært mig
alt, hvad der er værd at vide om processor- og windoze-
optimering (not!), men det var ret interssant.

> [...]
> det var ret spændende at høre om, hvad og hvordan
> DET foregår ( men det havde du jo nok løbet skrigende

Han kunne afgjort nogle gode røverhistorier om både
saunaer og hvordan man knækker halsen (gulp) på en
bidsk køter mm.

> Mark, Kristine og Bente, var som altid, nogle dejlige
> positive deltagere, der gav både med og modspil i
> samtalerne ( passer cpu-køleren Mark?) det er 3
> mennesker jeg holder meget af at være sammen med

Ditto. Og nej den forbandede køler er tre gange så stor
som den patetiske køler, der sidder på min cpu, og larmer
ad helvede til lige nu. Hov nu holdt den op - men sikkert
ikke længe.

> Tak for en dejlig, hyggelig aften og nat

I lige måde.

Ciao

--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 07-03-01 00:46

> Jeg tror måske, at jeg trættede stakkels Maibritt med
> min meget voksne rådgivning omkring at efterskole nok
> er en god ting, hvis hun føler sig udenfor i den skole,
> hvor hun går. Hvad fanden havde jeg gang i.

Hun virkede ellers meget interesseret da du fortalte.

> Eller også havde CeeJay bare lært mig
> alt, hvad der er værd at vide om processor- og windoze-
> optimering (not!), men det var ret interssant.

Der er så meget at jeg tror ingen mennesker kan rumme det hele .. Sent i dag
eller i morgen skal jeg f.eks i gang med at slibe køleren til mit motherboards
northbridge med fint sandpapir - Vil du vide hvorfor så mail .. jeg tror det
er rimeligt off-topic.

[Henriks talestrøm der på ingen måde var kedelig]
> Han kunne afgjort nogle gode røverhistorier om både
> saunaer og hvordan man knækker halsen (gulp) på en
> bidsk køter mm.

Jeg hørte ikke dem om saunaer (men kender selv nogle.. dog sikkert langt fra
så slemme som Henriks) , men jeg har taget den ganske nyttige viden til mig
angående hvordan man knækker halsen på en køter.
Hvem ved .. måske kommer jeg til at bruge det en dag.

> Ditto. Og nej den forbandede køler er tre gange så stor
> som den patetiske køler, der sidder på min cpu, og larmer
> ad helvede til lige nu. Hov nu holdt den op - men sikkert
> ikke længe.

Hmm Send mig din addresse så kan jeg kigge indenfor fredag/lørdag agtigt

> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> Spoilersignatur
> Rocky I-IV: Rocky wins.

Ismand ! .. Har vi hørt - Du fortalte den til festen .. Hvad med de bedste
citater fra festen som du ville komme med .. hvor bliver de af ?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-03-01 10:50

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroup@CeeJay.cjb.nOt> skrev:

Hej

> Hun virkede ellers meget interesseret da du fortalte.

Jo, men jeg fik vist sagt, det jeg havde på hjerte fire
gange *G*.

> [...]
> northbridge med fint sandpapir - Vil du vide hvorfor så mail .. jeg tror det

Angiveligt.

> [...]
> angående hvordan man knækker halsen på en køter.
> Hvem ved .. måske kommer jeg til at bruge det en dag.

Det kan man altid få brug ... øhh *G*.

> Ismand ! .. Har vi hørt - Du fortalte den til festen .. Hvad med de bedste
> citater fra festen som du ville komme med .. hvor bliver de af ?

Jeg har glemt dem!

Hvad med denne klassiker?

--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Knold

Dato : 06-03-01 17:47

"Henning" <h2m@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Hej Hanne og Henning
og alle jer andre

> Det var en meget hyggelig sammenkomst, hvor de
> 2 "nye" JeeJay og Knold, hurtigt faldt ind i fællesskabet
> med os "gamle"

Hvilket på ingen måde var svært. Det er faktisk længe siden
jeg har været sammen med så mange nye mennesker, hvor
det var så let at falde ind i selskabet. Jeg bemærkede ikke
en gang at JeeJay var ny - kun at han var nysgerrig *GGG*

> Henrik var en charmerende mand, der snakker mindst
> lige så meget som Hanne L., så der skulle råbes højt,
> for at få et ord indført *GGGG* ( det var helt tydeligt,
> at Hanne og Henrik var glade for hinanden *GGG*)

Altså det er da ikke svært at være charmerende i godt
selskab og ja gu' holder vi af hinanden

> Henrik indviede os i hvad der foregår i et sauna miljø,
> det var ret spændende at høre om, hvad og hvordan
> DET foregår ( men det havde du jo nok løbet skrigende
> ud af stuen ved at høre Bo *GGGG*).

Jeg tror faktisk Bo ville have lyttet lige så koncetret som
det tilstedeværende publikum *GGGGGGGG*

> Mark, Kristine og Bente, var som altid, nogle dejlige
> positive deltagere, der gav både med og modspil i
> samtalerne

Hvilket jeg også kun kan tilslutte mig og det fortsatte
i toget hele vejen hjem, til stor moro for resten af den
tæt pakkede togvogn. Der var vidst ikke en, som ikke
lyttede til vores udgydelser *g*, og på et tidspunkt
vågnede min sidemand (en os ukendt person) op fra
sin halv slummer og fik fremmumlet hvor Bente kunne
downloade de rette drivere til Netscape.......og så
blundede han videre til vores snak-seksualiet-pludren.

> Tak for en dejlig, hyggelig aften og nat

En hel masse i lige måde. Både tak til alle jer andre deltagere,
men især en stor Tak til jer to, Hanne og Henning for at
lægge hus og arbejdskraft til en særdeles god fest.
Den var havregrøden resten af måneden værd!

Kærlig hilsen
Henrik

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 07-03-01 00:49

> [...]
> det var så let at falde ind i selskabet. Jeg bemærkede ikke
> en gang at JeeJay var ny - kun at han var nysgerrig *GGG*

Jeg skriver det CeeJay .. Henning laver bare fis med stavningen af det fordi
han ved det går mig på.
Den sjover ! *lol*

Nysgerrig ? .. Hvordan det ?
Udemærkede jeg mig specielt på nogen måde ?

Men ud over det -- så ER jeg nysgerrig - Meget endda.

Venlig Hilsen
Christian / CeeJay

Fra : Chokmah

Dato : 06-03-01 22:36

On Mon, 5 Mar 2001 22:14:57 +0100, "Henning" <h2m@get2net.dk> wrote:

>"Chokmah Rabias The d@g" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Henning :)

>Håber du snart få det bedre, Du var savnet
jeg er ok nu nogen dage på Bornholm fik det hele kogt ned til et
rigemeligt syre base forhold i min vom :)
>Det var en meget hyggelig sammenkomst, hvor de
>2 "nye" JeeJay og Knold, hurtigt faldt ind i fællesskabet
tror jeg gerne :)

>med os "gamle" På grund af at CJ forlod selskabet
>i 5 timer, og flirtede vildt med min datter, var jeg ved
>at overveje at finde hagl-geværet frem, efter opfordring
>fra et par af de andre deltagere *GGGG*
ja nu kender jeg jo din datter :) hun har well rødmet klædeligt helt
op til hård røderne - men godt for hende hævet over en hver tvil :)

> [...]
>det var ret spændende at høre om, hvad og hvordan
>DET foregår ( men det havde du jo nok løbet skrigende

ja der tror jeg nok jeg har slutted mig til din datter & bejlerene :)

> [...]
>samtalerne ( passer cpu-køleren Mark?) det er 3
>mennesker jeg holder meget af at være sammen med
>
>Tak for en dejlig, hyggelig aften og nat
det lyder det til at have været - jeg er med næste gang !
som jeg skulle have været denne - men ...ja .. helbredet svigtede
hvad det nu kun sjældent gør
bedste hilsner
Bo

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 07-03-01 00:56

> ja nu kender jeg jo din datter :) hun har well rødmet klædeligt helt
> op til hård røderne - men godt for hende hævet over en hver tvil :)

Hun rødmede ikke på et eneste tidspunkt .. og det var der heller ingen grund
til.
Jeg derimod satte noget af et fjæs op da hun prøvede at lokke en
hjemmekomponeret djævelsk udseende drink ned i halsen på mig. Som hun iøvrigt
ikke selv ville røre - Hun drikker ikke - Jeg fik en lang (men interessant og
forståelig) forklaring på hvorfor.

( men det havde du jo nok løbet skrigende

> ja der tror jeg nok jeg har slutted mig til din datter & bejlerene :)

Nææ hør nu.
Bo.. Du er _noget_ hurtigt ude her med beskyldninger ..
... HOV .. Deja vu .. Det har jeg vidst sagt før *lol* ;D

Venlig Hilsen
Christian / CeeJay

Fra : Chokmah

Dato : 07-03-01 14:38

On Wed, 7 Mar 2001 00:56:29 +0100, "Christian 'CeeJay' Jensen"
<newsgroup@CeeJay.cjb.nOt> wrote:
HI Christian :)
>Hun rødmede ikke på et eneste tidspunkt .. og det var der heller ingen grund
>til.

Nå ... det har hun nu ingen skade af , vil jeg mene vhis det er i en
go sags tjemste :)
>Jeg derimod satte noget af et fjæs op da hun prøvede at lokke en
>hjemmekomponeret djævelsk udseende drink ned i halsen på mig. Som hun iøvrigt
>ikke selv ville røre -

Nå for fan ...hmm ja mon hun nu har haft gang i :) ??? noget siger mig
hun har været under *dårlig* indflydelse af sin store bror :)

>( men det havde du jo nok løbet skrigende

>Nææ hør nu.
>Bo.. Du er _noget_ hurtigt ude her med beskyldninger ..
>.. HOV .. Deja vu .. Det har jeg vidst sagt før *lol* ;D

Det ved jeg godt nogen gange er jeg bare en idot - hvor jeg har set
mig så arig så selv agumenter der har tyngde kraften på derres side -
tæller ikke - sår n da livet - hvilket selvføligt ikke gør det mindre
tåbeligt!
MvH
Bo

Fra : Hanne L

Dato : 06-03-01 23:10

Henning skrev i en meddelelse news:980vhd$2sl8$1@news.cybercity.dk...

Kære Hanne og Henning

Tak for endnu en dejlig fest. Fedt, at I havde lyst til at lægge
hus til atter en gang. Det giver os jo undskyldning for at
feste hele natten, da vi ikke kan komme hjem, før første
tog går om morgenen *S*.
Og hvilken festlig togtur. Vi havde alle de andre passagerers
udelte opmærksomhed (hvad laver så mange mennesker
dog i et tog så tidligt søndag morgen?)

> Det var en meget hyggelig sammenkomst, hvor de
> 2 "nye" JeeJay og Knold, hurtigt faldt ind i fællesskabet
> med os "gamle".

Det gjorde de, og det var dejligt.

> [...]
> at overveje at finde hagl-geværet frem, efter opfordring
> fra et par af de andre deltagere *GGGG* (der osse

Ja, jeg fik slet ikke sagt farvel til ham og Maibritt, fordi de
var som sunket i jorden *S*. *vinker til dem begge*

> Henrik var en charmerende mand, der snakker mindst
> lige så meget som Hanne L., så der skulle råbes højt,
> for at få et ord indført *GGGG*

Hov hov, Henrik snakker nu mest *S*.

> ( det var helt tydeligt,
> at Hanne og Henrik var glade for hinanden *GGG*)

Man kan da heller ikke skjule noget for dig *S*.

> Henrik indviede os i hvad der foregår i et sauna miljø,
> det var ret spændende at høre om, hvad og hvordan
> DET foregår ( men det havde du jo nok løbet skrigende
> ud af stuen ved at høre Bo *GGGG*).

Bo har vist lagt homofoben på hylden for en tid.

> Tak for en dejlig, hyggelig aften og nat

Tak i lige måde for overordentlig behageligt selskab.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 07-03-01 01:02

> Ja, jeg fik slet ikke sagt farvel til ham og Maibritt, fordi de
> var som sunket i jorden *S*. *vinker til dem begge*

Jeg var enten ovenpå for at se Rene's og Maibritts værelser eller sad og
snakkede med Henning på det tidspunkt.
Puha hvor de roder de to (Rene og Maibritt) - Det var aldrig gået hjemme hos
min familie. *g*

I skulle da have sagt til når i gik så jeg kunne få sagt ordentligt farvel ..
I gik også glip af et lift hjem.

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 07-03-01 00:37

> Det var en meget hyggelig sammenkomst, hvor de
> 2 "nye" JeeJay og Knold, hurtigt faldt ind i fællesskabet
> med os "gamle"

For femte gang .. CeeJay :) - Du staver forkert med vilje ! *gg*

> [...]
> at overveje at finde hagl-geværet frem, efter opfordring
> fra et par af de andre deltagere *GGGG* (der osse

Jeg flirtede ligeså meget med dig som jeg gjorde med din datter.
Der var (er) ingen grund til at skyde mig.

5 timer var nok lidt lang tid at bruge i køkkenet , men i andre kunne jo bare
have kommet derud - Det var extra hyggeligt da Mark også var der. Tiden fløj
afsted - det føltes kun som en time. Som jeg skrev til Mark var det eneste jeg
ængrede mig over at tale med Maibritt var at jeg ikke fik snakket med alle jer
andre i den tid - Der var simplethen ikke tid nok.
Da jeg kom nedenunder efter at have siddet foran PC med Henning var folk gået
... øv øv øv .. og SÅ tidligt !
Klokken 7 (om morgenen) ;)

> [...]
> det var ret spændende at høre om, hvad og hvordan
> DET foregår ( men det havde du jo nok løbet skrigende

Hmmm lyder interessant .. jeg var selv i sauna i går :)

> Mark, Kristine og Bente, var som altid, nogle dejlige
> positive deltagere, der gav både med og modspil i
> samtalerne.

Det havde jeg også indtryk af .. fine mennesker alle sammen.

> Tak for en dejlig, hyggelig aften og nat

I ligemåde.

Venlig Hilsen
Christian