vrøvl i opstart
Fra : Renè

Dato : 03-12-02 23:49

Hej gr. jeg har lige fået en PIII 450 på ASUS P2B-F, da jeg installeret WIN
ME kunne den ikke finde en driver til : PCI Ethernet controller hvad skal
jeg bruge den til og kan jeg slå den fra i bios ? eller er der et eller
andet sted man kan hente den på nettet.Håber på et hurtigt svar, så jeg er
fri for at er på det i hvert opstart
mvh René

Fra : Michael Lynge

Dato : 04-12-02 00:25

Det lyder som dit netkort ...prøv at tage det ud at PCI slotten og se om den
stadig spørger efter den driver til den nye hardware den har fundet.
Hvis det er dit netkort kan du godt slå den fra - bortset fra når den skal
bruges til LAN

vh\m

Fra : Thomas

Dato : 04-12-02 11:54

Hej

Det er en gammel kending.

Gå ind i enhedshåndtering, og fjern det, og fjern også netkortet hvis det
står derinde.

Genstart dunken, og du skulle nu kunne installere kortet.

Thomas