vejrtrækning
Fra : Pia J

Dato : 03-12-02 22:05

Måske I kan huske jeg bøvlede med nysende killinger for et stykke tid siden,
hvor de også havde lidt lyde på lungerne. De har siden en kur med
antibiotika været nysefrie og lød fint anden gang hos dyrlægen.

Men til gengæld synes jeg nu nogen gange det lyder som om de har astma. Det
høres kun når de sover eller slapper af, så jeg er lidt i tvivl, om det blot
er dyb vejrtrækning/snorken. Sådan en piv/knirke/polyp-lyd. Kan ikke høres
når de spinder.

De er som altid friske, frejdige, frække og fjollede. Leger elefanter,
speedway og prøver på at tømme opvaskemaskinen (de kan åbenbart selv åbne).
Felix har lige splittet en hel ny køkkenrulle ad og de klatrer naturligvis i
planterne :)

Skal jeg skrotte resten af julegaverne og en dagsløn eller er det bare en
dyb vejrtrækning, mon? Har ikke fået mulighed for at tale med dyrlægen om
det endnu, da jeg ikke kan ringe i arbejdstiden, og de har jo travlt den
slags.

:Pia

Fra : Pia J

Dato : 03-12-02 22:29

Jeg sidder netop med den ene på skødet og den anden tæt ved på bordet, hvor
de halvslumrer og slapper lidt. Det lyder mest som dårlig passage i næsen.
Da der ikke er perser involveret og deres braktud trods alt ikke er SÅ
påfaldende, må de enten have polypper, mange bussemænd eller helt enkelt ved
at være mænd med dertil hørende vaner?!

De knirker ikke konstant, det er nærmest en alternativ spinnen.

:Pia

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 03-12-02 23:27

On Tue, 3 Dec 2002 22:29:13 +0100, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote:

> [...]
>at være mænd med dertil hørende vaner?!
>
>De knirker ikke konstant, det er nærmest en alternativ spinnen.

   Uhm, altså jeg ved ikke om det kan være det - men vores katte
snorker nu indimellem når de sover rigtigt dybt.....?!

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Pia J

Dato : 04-12-02 07:20

"Trine Stubbe Teglbjærg" <snoe@nospam.dk> wrote in message

> Uhm, altså jeg ved ikke om det kan være det - men vores katte
> snorker nu indimellem når de sover rigtigt dybt.....?!

Lyden kommer også af og til i vågen tilstand, eller, halvvågen i hvert fald
Men jeg villle føle mig temmelig dum at bruge 600 kr. på at få at vide
de snorker. Jeg har ikke vundet den der 13x13 skraber endnu! (måske fordi
jeg ikke køber nogen?)

:Pia

Fra : Jette

Dato : 05-12-02 22:01

"Pia J" skrev:
> [...]
> Men jeg villle føle mig temmelig dum at bruge 600 kr. på at få at vide
> de snorker. Jeg har ikke vundet den der 13x13 skraber endnu! (måske fordi

Mine katte trækker også vejret nøjagtig som du beskriver det. Det kan lyde
sådan lidt astma-agtigt og de gør det kun går de slapper af - aldrig når de
sover eller er aktive. De spiser som de skal, og opfører sig i det hele
taget ret katteagtigt, så jeg tager det med sindsro

Mvh. Jette

Fra : Pia J

Dato : 05-12-02 22:21

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote in message

> [...]
> sover eller er aktive. De spiser som de skal, og opfører sig i det hele
> taget ret katteagtigt, så jeg tager det med sindsro

Ok, godt at høre det kun er mig som har paranoia. Hellere det end syge dyr.
Og de virker bestemt meget friske, de "små" lømler. Ufatteligt at jeg sad
med 2 små myr for knap 3 mdr. siden og nu vejer de 4 kg. stk. Hannibal
styrtdykker stadig de 1,5 m fra klatretræet ned på min skulder når jeg
sidder her, det er så man taber pusten.

:Pia