Outlook 2000 "hænger" og vil ikke lukke ri~
Fra : Michael Lynge

Dato : 03-12-02 21:57

Jeg oplever noget underligt med min Outlook 2000 på mine w2k systemer.

Når jeg lukker Outlook 2000 ned vha. klik på krydset oppe i højre hjørne, så
lukker det sig åbenbart ikke rigtig ned - forstået på den måde at man kan se
emailbrevikonet ned på procesbaren når der er kommer ny mail (selvom man har
lukket programmet) og klikker man ctrl-alt+del, så ser man at Windows 2000
systemet stadig har Outlook.exe åben.

Hvordan kan jeg afhjælpe den fejl og få det rettet?

Det er ikke kun på en maskine (PC) jeg oplever det, men på 2 andre som har
samme konfiguration.

vh\m.

Fra : Benny Nissen

Dato : 04-12-02 00:14

"Michael Lynge" <christiansbro@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

se
> emailbrevikonet ned på procesbaren når der er kommer ny mail

Jeg har haft samme problem efter installation af ServicePack 2.
Prøv at installere officepakken igen, og KUN bruge SP2 derefter. Måske kan
det løse dit problem.

--
Benny Nissen
www.bennynissen.dk

Fra : Michael Lynge

Dato : 04-12-02 00:21

> Jeg har haft samme problem efter installation af ServicePack 2.
> Prøv at installere officepakken igen, og KUN bruge SP2 derefter. Måske kan
> [...]

Hej Benny
Den skal jeg lige have igen - inst. Office påny? På en formateret disk?
Nope - no can do *S*
Men pt. er office inst. _uden_ opdateringer af nogen art - det eneste jeg
har opdateret er selve w2k systemet.
Men du mener at jeg skal opdatere til sp2?
Men hvad mener du med at jeg "kun skal bruge SP2"?
vh\m

Fra : Benny Nissen

Dato : 04-12-02 00:32

> [...]
> har opdateret er selve w2k systemet.
> Men du mener at jeg skal opdatere til sp2?
> Men hvad mener du med at jeg "kun skal bruge SP2"?

Ok. min fejl. Det gik lidt hurtigt med skrivningen. Jeg mente at du IKKE
skulle bruge ServicePack2, men KUn servicePack1.
Så nytter det ikke noget at afinstallere og installere igen, da du jo ikke
har brugt servicepacks.
Så kan jeg desværre nok ikke hjælpe dig videre.

--
Benny Nissen
www.bennynissen.dk

Fra : Michael Lynge

Dato : 04-12-02 00:38

> [...]
> har brugt servicepacks.
> Så kan jeg desværre nok ikke hjælpe dig videre.

Øv ...det var synd
Men takker for din hjælp anyway
Hvad mon det kunne være - kan det være w2k systemet der er noget galt med -
for det er opdateret med det nyeste af det nyeste?
Vh\michael