6510 og T-hansen datakabel
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 03-12-02 19:59

Hej..

Jeg har købt datakabel til min 6510 hos T-Hansen.

Det er sådan en spøjs indretning hvor man skal sætte batteri og SIM.kort
over i og så ellers sætte hele tingesten ned i telefonen, der hvor batteriet
normalt skal sidde..
Det er også godt nok...

Men jeg kan ikke få det til at virke, telefonen slukker når jeg prøver at
tænde den og jeg kan derfor ikke "connecte" med softwaren på PC'en !!!

Er der nogen i gruppen som ved hvordan man får det til at virke? Og evt
hvilken software der er bedst??

På forhånd tak
Thore

Fra : Jesper KA

Dato : 03-12-02 20:46

"SmaRTrxxv" <thore_@get2net.dk> wrote in message
> [...]
SIM.kort
> over i og så ellers sætte hele tingesten ned i telefonen, der hvor

Jeg købte den og sendte den direkte retur til THansen
efter at have talt med dem om det "datakabel" .. det er
da at tage R!ven på folk .. mere besværligt kan det simpelthen
ikke gøres.. mit råd til dig .. send den retur og køb en infrarød
port til computeren istedet .. dem har THansen også et par
stykker af og du bliver væsenligt gladere for den i det daglige.

Regards

Fra : Kasper Christensen

Dato : 03-12-02 23:12

> ikke gøres.. mit råd til dig .. send den retur og køb en infrarød
> port til computeren istedet .. dem har THansen også et par
> stykker af og du bliver væsenligt gladere for den i det daglige.

Jeg har selv ChipIR til min 6610. Oplever du også at det går pisse
langsomt???

Mvh

Kasper