MS Windows
briani 27239
WinXP, system Remote
Fra : Morten Fjendbo

Dato : 03-12-02 20:08

Er det muligt at være flere bruger forbundet til WinXP via. System
Remote?
tænker på at bruge XP til en slags Terminal server.. men idéen er jo
knap så god hvis der kun kan være 1 bruger logget ind af gangen..
PS hvilken port er det nu System Remote bruger, så jeg kan komme igennem
en Router..

Mange Tak
--
Mvh Morten Fjendbo

Fjern: @fjern@ i adresse ved svar til mail

Fra : BOH

Dato : 03-12-02 23:06

Morten Fjendbo wrote:
> [...]
> knap så god hvis der kun kan være 1 bruger logget ind af gangen..
> PS hvilken port er det nu System Remote bruger, så jeg kan komme

TCP: 3389

--
Mvh Morten

Fra : F.Larsen

Dato : 05-12-02 00:17

"Morten Fjendbo" <dxl@fjern@@c.dk> wrote in message
> Er det muligt at være flere bruger forbundet til WinXP via. System
> Remote?

Det tror jeg ikke ... og hvis der er en bruger der arbejder på maskinen skal
vedkommende logge ud før man kan komme ind via remote desktop ...

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/GranCanaria/

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 05-12-02 11:14

F.Larsen wrote:
> "Morten Fjendbo" <dxl@fjern@@c.dk> wrote in message
>
> Det tror jeg ikke ... og hvis der er en bruger der arbejder på
> maskinen skal vedkommende logge ud før man kan komme ind via remote
> desktop ...

OK.. så kan det vel heller ikke være 2 logget ind med remote? (uden der
sidder nogen ved maskinene..

Fra : Martin Schultz

Dato : 05-12-02 12:02

On Thu, 5 Dec 2002 11:13:59 +0100, "Morten Fjendbo" <dxl@fjern@@c.dk>
wrote:

>OK.. så kan det vel heller ikke være 2 logget ind med remote? (uden der
>sidder nogen ved maskinene..

Nej. Hvis du skal have mere en en bruger logget på ad gangen skal du
bruge microsoft terminal services.
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til ADSL og opsætning af CISCO router.