CM 2001-2002
Fra : Madsen, G.

Dato : 03-12-02 19:51

Hej NG

Jeg anskaffede mig CM 2001-2002 lige da det udkom og har siden brugt det
uden problemer.

MEN nu havde jeg for første gang en ung spiller som jeg ville give en
"manager note". Problemet er at når datoen oprinder for denne note lukker
spillet uden videre. Intet gemt eller lign. Jeg har prøvet at slette denne
note og så spille forbi samme dato - ingen problemer. Har sat en note på en
anden spille til en senere dato, samme fejl sker!

Det er p.... irreterende - nogle der kan hjælpe?

På forhånd tak.

Ps.: Er seneste udgave af dette fremragende spil udkommet - skulle komme i
november - men syntes ikke at have hørt noget?

Madsen

Fra : Nicolai

Dato : 03-12-02 20:03

> [...]
> anden spille til en senere dato, samme fejl sker!
>
> Det er p.... irreterende - nogle der kan hjælpe?

Kan kun komme med det forslag at du skal opdatere til nyeste version.

> Ps.: Er seneste udgave af dette fremragende spil udkommet - skulle komme i
> november - men syntes ikke at have hørt noget?Ja, cm4 til februar. V KAN ikke vente...

Mvh.
Nicolai

www.cmdanmark.dk

Fra : Michael Nielsen

Dato : 04-12-02 18:49

Nicolai wrote:

> Kan kun komme med det forslag at du skal opdatere til nyeste version.

Det er et kendt problem i de tidlige udgaver Hent en opdatering på
www.sigames.com - der er de nyeste patcher

-michael

Fra : Madsen, G.

Dato : 05-12-02 00:33

Gør disse opdateringer det stadig muligt at fortsætte et allerede gemt
spil? - surt at skulle opgive en spil man har spillet på i over 1 år!

Madsen

Fra : Kasper

Dato : 06-12-02 22:27

On Thu, 5 Dec 2002 00:32:43 +0100, "Madsen, G."
<gert.madsen@privat.tele.dk> wrote:

>Gør disse opdateringer det stadig muligt at fortsætte et allerede gemt
>spil? - surt at skulle opgive en spil man har spillet på i over 1 år!

Ja, det skulle ikke være noget problem. Men hvis fejlen ligger i din
savegame fil, er det ikke sikkert det hjælper på problemet det i spil.

--
Kasper

Fra : Mikael Schøler

Dato : 03-12-02 21:21

"Madsen, G." <gert.madsen@privat.tele.dk> wrote in message
> Hej NG
>

> Ps.: Er seneste udgave af dette fremragende spil udkommet - skulle komme i
> november - men syntes ikke at have hørt noget?
>
> Madsen

Februar næste år er sidste skud på releasedato. Må håbe de ikke udsætter den
igen så vi kommer til at vente længere tid endnu. Havde ellers lige udset
mig det som den ultimative julegave til mig selv...

Mikael