Jasper måske stjålet!
Fra : DK Sacala´s Norske S~

Dato : 03-12-02 19:29

HJÆLP

Åh, hvad skal jeg dog gøre vores lille dreng Jasper væk !

Vi tog ud at handle kl. ca. 17.20 og var hjemme igen kl.18.00.

Da vi kommer hjem ser jeg at lågen til han kattenes gård står åben, begge
låse er klippet/savet over.
Skynder mig ind, da jeg håber alle 3 drenge er inde men NEJ, Jasper mangler,
hvad skal jeg dog gøre, er helt forstyrret og har lige snakket med politiet,
de vil komme mellem 20-21 og se på låsene osv.
Jeg tror at han er taget for hvorfor skulle låsene ellers saves over ?
Aner ikke mine levende råd nu.

Hvem kunne finde på at tage min lille mis, havd skal de da med ham?

Claus render stadig rundt og kalder sammen med drengene uden for, men ingen
responce.
ÅH

Smutter nu da jeg bare ikke kan mere.

MVH
Gitte

Fra : Grit Wessel

Dato : 03-12-02 19:42

Åhh nej, Gitte!! Hvor kan folk være onde.

Jeg ved ikke om det er nogen trøst, men en anden opdrætter var også ude for
at nogen klippede låsene til hendes løbegård op. Der var ikke nogen af
hendes katte, der var stjålet - det var nok "bare" en syg person, der mente,
at kattene skulle ud og opleve den store verden.
Hun manglede så vidt jeg husker også én kat, men den kom tilbage af sig selv
en dag eller to senere.

Hvis du ikke allerede er ude og lede og kalde, så se af komme af sted - jeg
krydser fingre for, at Jasper sidder derude under en busk og undrer sig
over, hvad I alle sammen laver derude.

Venlige hilsner og krydsede fingre
Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 03-12-02 19:52

Afsted med raslemusen, dåseåbneren eller hvad han nu kender af lyde. Giv
ikke op, han kan være blevet forskrækket og sidder og gemmer sig lidt.

Der er mange mennesker der er syge i bøtten!

Jeg håber inderligt at i finder ham.
Held og lykke.

--

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Bente Jepsen

Dato : 03-12-02 19:48

Åh hvordan kan nogen dog komme i tanke om det.

Krydser alt hvad der krydsen kan for at han lige pludselig står
hjemme ved jer igen.

Knus
Bente

Fra : Elwarth

Dato : 03-12-02 19:56

Hej Gitte

Det var dog forfærdeligt!
Jeg håber sådan, at I hurtigt finder ham igen.

Venligst
Dorthe

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 03-12-02 19:56

Hejsa Gitte

hvor er det dog surt at folk ikke kan lade andres ting være Føler med
dig og håber han snart er hjemme igen.

BTW Flot forside du har fået lavet

Knus Sanne

http://www.silver-heart.dk

Fra : Inger Kaya

Dato : 03-12-02 20:04

Hej Gitte

hvor er folk da bare modbydelige. Jeg håber meget I snart finder ham
og at han ikk er stjålet med blot en lille forskræmt kat ude i den
store verden. Vi holder vejret herovre og krydser alt der kan krydses.
Men som også tidligere er skrevet.... så opgiv ikk håbet.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 03-12-02 20:28

Du godeste - hvor kan folk da gøre sådan noget.

Krydser alt hvad der krydses kan, for at Jasper snart er hjemme igen.

Knus og tanker

Med venlig hilsen
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ragna Skott

Dato : 03-12-02 21:36

Håber det bedste for jer og jeres Jasper.
Hvis I ikke finder ham i aften, må I i gang med den store
efterlysningskampagne med billeder på lygtepælene og efterlysning i den
lokale avis.
En af mine kolleger fik sin stjålne pudel tilbage på den måde.
Hunden blev afleveret med en meget tynd forklaring fra "finderen"

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Tina Bach Nygaard

Dato : 03-12-02 21:53

>Åh, hvad skal jeg dog gøre vores lille dreng Jasper væk

Er han øremærket eller er han en killing?

Jeg håber det bedste for jer.

Mvh Tina

Fra : unn

Dato : 03-12-02 22:06

Hej Gitte

Jeg håber virkelig at du finder Jasper, det er så sørgligt når folk er
så modbydelige og gør sådan noget.

Håber at denne lille historie kan hjælpe. Min venninde var på ferie og i
mellemtiden blev hendes kat syg, personen som passede katten ville tage
den til dyrlægen, desværre stak katten af på vej til dyrlæge, et stykke
fra dens hjem. Min veninde og jeg kaldet på katten i en stor radius fra
hvor den stak at og arbejde hen mod kattens hjem. Som lokkemiddel brugte
vi tørforer i en skål, hvilket lavede den samme velkendte lys som han
kender og så raslede vi med dens ynglingslegetøj samt "råbte" dens navn.
Vi gjorde dette sent om aftenen da der var mindst støj og trafik. Efter
ca. 3 uger var min veninde ved at miste modet men gik ud en sidste gang,
desværre ingen Eddie.
Hun gik i seng og gæt hvad hun hørte, en højlydt mijaven uden for
vinduet, Eddie havde hørt hende, men var for skræmt til at gå hen til
hende, men han fulgte hendes lyde og fandt hjem igen efter ca. 3 uger.

Så giv ikke op og sæt gerne billeder af ham op overalt du kan komme til
måske nogen gendkender ham.

knus og pøj pøj

Unn

http://www.kandu.dk/

Fra : Mette Jensen

Dato : 03-12-02 22:14

Åhhh nej!! Hvor der det frygteligt! Hvad få dog folk til at gøre den slags?

Det er absolut mit værste mareridt! Er han øremærkedet?

Skriv hvis der er nyt i dagen! Nu får jeg da slet ikke sovet (skal til
eksamen i morgen)!

Hilsen en meget bekymeret Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Britta Larsen

Dato : 03-12-02 22:25

Hej Gitte.

Det er helt forfædeligt at der er nogen der kan finde på sådan noget....
føler med jer...

Hilsen

Britta Larsen og billy der lrysser finger og potter for at i finder ham igen

Fra : AEK

Dato : 03-12-02 22:29

"DK Sacala´s Norske Skovkatte" <dk.sacala@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Gitte !

Åh gud, sikke dog noget pis !
Folk er sq underlige , mildt sagt !

Håber, at I finder Jasper.
Al mulig held & lykke her fra.

/ Anya.

Fra : DK Sacala´s Norske S~

Dato : 03-12-02 22:59

Hej Alle sammen

Ja, min lille mis er ikke at finde lige nu, kan slet ikke bære ikke at have
ham ved mig, eller tænke på at han måske går ude alene i mørket.

Min svigerinde har lavet nogle små kort med Jasper på, samt vores telefon
numre, og vi har den sidste time gået og puttet dem i postkasser i byen, når
vi nu goik og ledte efter missen.

Betjentene som var her var helt forskellige ,den en var meget sød og kunne
vist godt forstå min bekymring, mens den anden sagde at nu skulle jeg altså
falde til ro, det var JO BARE en kat, og om en sådan ikke var dæket af min
indbos forsikring, ja det var tæt på han havde fået en på hovedt.
Han syntes jo også 10 misser var mange, så en fra eller til ?

Jasper er jo ikke bare en kat, han er vores kat, som jeg ved alle I katte
elskere kan sætte jer ind i.
Kan slet ikke gå til ro, men er jo nød til det.
Håber min lille mis har det godt.
Vil lige gå ud og kigge engang til og så smutte i seng, jeg kan komme ud og
lede imorgen.

MVH
Gitte

Fra : Inger Kaya

Dato : 03-12-02 23:21

<klip>
>Kan slet ikke gå til ro, men er jo nød til det.
>Håber min lille mis har det godt.
>Vil lige gå ud og kigge engang til og så smutte i seng, jeg kan komme ud og
>lede imorgen.
<klip>

hej Gitte
Puha jeg føler med dig... jeg ville nok heller ikk kunne finde ro.
Det er virkelig enhvers mararidt. Håber også han er okay... hvor end
han er.. Håber meget I finder ham meget meget snart.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Mulle's mor Heidi

Dato : 03-12-02 23:21

Kære Gitte
Først vil jeg udtrykke min medfølelse, og håbe af hjertet, at han dukker op
igen.

Dernæst så stiller det sig sådan, at rent juridisk er en kat en "ting" så
Politiet kan ikke bahandle det som en "bortførelse" trist nok, det vil
juridisk svare til at nogle stjal f.eks. din haverive....sådan er loven,
desværre *grrrrrrr*

Og til sidst, jeg havde stort held med at kontakte en ClairVoyant, da Miver
forsvandt, hun fortalte mig, at Miver ikke var død, men ville komme tilbage
efter 4-5 dage, og det holdt stik! Hvis du vil, kan du få navnet på hende
jeg fik hjælp af, det koster ca. 150kr. for en telefonkonsultation, men jeg
havde givet en million for at få den oplysning (en million er måske en
overdrivelse, men jeg blev SÅ glad for at høre hun ikke var død)

Mange medfølende tanker og hilsner fra
Mulle, Miver og MissRosa's mor Heidi

http://hei.homepage.dk

Fra : maz

Dato : 04-12-02 11:31

HEj Gitte

Det er skrækkeligt, at Jasper er væk. Føler virkelig meget med dig. Lad os
håbe det bedste....
maria

Fra : Katrine Nederby

Dato : 04-12-02 12:19

> [...]
> Håber min lille mis har det godt.
> Vil lige gå ud og kigge engang til og så smutte i seng, jeg kan komme ud

Puha. Jeg læste godt din post, da jeg kom hjem igår aftes, men vidste slet
ikke, hvad jeg skulle skrive. Det er jo den slags, som kun skulle ske for
naboen. Det må være så forfærdeligt for jer Og jeg krydser alt, hvad
krydses kan for at han kommer tilbage igen i god behold.

--
Mange tanker
Katrine

Fra : Lene

Dato : 03-12-02 23:18

Ud at lede, ud at lede, ud at lede, ud at lede!!!
Ud at rasle med tørfoderæsker og what ever!!
My gosh, folk er ind i mellem fuldstændigt hjertetomme.
Gode håb og hilsner fra Lene, Vol au Vent, Molly og alle havnem(b)isserne

Fra : Kate

Dato : 05-12-02 18:46

Gitte,

Har du fået Jasper tilbage.
Desværre er der nogle mennsker som betragter katte som ting, men de ved
jo ikke bedre. Jeg håber bestemt at du får Jasper hjem i god behold.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer