MS Windows
briani 27239
Træls problem
Fra : Dennis

Dato : 03-12-02 19:47

Efter at have opdate min Logitech mus har jeg fået et træl problem. Når jeg
starter computeren og begynder at flytte med musen dukker der en besked op
om at musen er tilsluttet og det skal man trykke på ok for at sige tak for.
Det er selvfølig en fin service at den har funden ud af at den er tilsluttet
men kan jeg ikke slå det fra et eller andet sted?

Der står ikke noget under indstillinger.

Dennis

Fra : Madsen

Dato : 04-12-02 02:25

Dennis skrev:

> [...]
> musen dukker der en besked op om at musen er tilsluttet og det
> skal man trykke på ok for at sige tak for.

Noget tyder på at den er gal med stikkene eller forbindelsen til
tastatur og mus, nu når du også nævner det med VKD-fejlen under
opstart. <news:asitrm$1p7j$1@news.cybercity.dk>

Hvis det er et trådløst sæt, så prøv at flytte lidt rundt på
modtageren. Hvis du har en debiltelefon i nærheden af tastatur,
mus eller modtager, så kan det muligvis også være den som for-
styrrer signalet.

Madsen.