MS Windows
briani 27239
Billede på skrivebord
Fra : Tommy Nielsen

Dato : 03-12-02 19:28

Hej NG

Hvordan fjerner jeg det billede, der vises når man starter og slukker pc'en.
Det er et gammelt baggrundsbillede.

På forhånd tak

Tommy

Fra : Benny Nissen

Dato : 04-12-02 00:17

"Tommy Nielsen" <tma@nielsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Hvordan fjerner jeg det billede, der vises når man starter og slukker
pc'en.
> Det er et gammelt baggrundsbillede.

Det er vist noget med Active Desktop.
Det 'gamle' billede er fra dengang du kørte uden active desktop aktiveret.
Prøv at slukke for det, og derefter ændrer du baggrundsbilledet ti
ingenting.
Så kan du aktivere Active Desktop igen.

--
Benny Nissen
www.bennynissen.dk

Fra : Per, Odense

Dato : 04-12-02 02:02

I news:3decf7dc$0$234$edfadb0f@dread14.news.tele.dk , skrev Tommy
Nielsen <tma@nielsen.mail.dk> , bl.a. :
> Hej NG
>
> Hvordan fjerner jeg det billede, der vises når man starter og slukker
> pc'en. Det er et gammelt baggrundsbillede.

Hej
Min Win ME har samme uvane. Jeg gør det, at jeg går en tur over "None"
(intet billede) - Apply, før jeg vælger nyt billede, så kommer den tomme
skærm under opstart i stedet for det gamle billede.
--
Per, Odense
Ved svar fjern *** fra adressen