MS Windows
briani 27239
Utydelig tekst på skrivebordet (Win XP)
Fra : Søren Rohde

Dato : 03-12-02 19:06

Hej,

Jeg har følgende problem med to maskiner som har samme opsætning og
baggrundsbillede - dog ikke opløsning. Begge kører XP, og har et hvidt
billede som baggrund. På den ene maskine står teksten under ikonerne helt
sort og klar, mens teksten på den anden er utydelig - ligesom skriften er
hvid, og der blot er en skygge bagved.

Hvad hulen har jeg gjort galt - synes ikke der er noget i egenskaberne der
ser forkert ud.

--
Mvh. Søren Rohde, Brabrand

Altid noget til salg på hjemmesiden:
http://home1.stofanet.dk/fam_rohde/

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 03-12-02 19:19

In article <3decf256$0$6146$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
fam_rohdeHUND@mail1.stofanet.dk says...
> [...] ligesom skriften er hvid, og der blot er en skygge bagved.

Control Panel | System | Advanced | Performance |
Use drop shadows for icon labels on the desktop
--
Toke Eskildsen <URL:http://ww.daimi.au.dk/~darkwing/>

Fra : Søren Rohde

Dato : 03-12-02 20:18

"Toke Eskildsen" <dakwing@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Control Panel | System | Advanced | Performance |
> Use drop shadows for icon labels on the desktop

Åh det var dejle´! Mange tak - der havde jeg ikke kigget.