MS Windows
briani 27239
slet Norton protected recycle bin ?
Fra : HL

Dato : 03-12-02 18:32

Jeg har engang installeret Norton Utility , men vil nu ikke bruge den, da
det ikke rigtig virker.
Jeg kan ikke slette "Norton protected recycle bin"
Jeg har søgt på Norton, Symantec mm, men jeg kan ikke slette den. Jeg vil
gerne tilbage til den almindelige skrællespand i XP !!

Er der nogen der har en ide ???

Fra : Noureldina

Dato : 03-12-02 19:24

Jeg ved ikke lige hvordan du sletter det helt, men hvis du højreklikker på
papirkurven og vælger egenskaber, kan du under fanebladet papirkurv vælge om
du vil bruge norton's papirkurv eller den almindelige windows papirkurv =)

Fra : HL

Dato : 03-12-02 19:38

> [...]
om
> du vil bruge norton's papirkurv eller den almindelige windows papirkurv =)

Nej, jeg har desværre ikke denne mulighed. Jeg kan ikke vælge noget !!

Fra : Ole C

Dato : 03-12-02 19:47

HL skrev blandt andet:

> Nej, jeg har desværre ikke denne mulighed. Jeg kan ikke vælge noget !!

Der er måske gået noget galt da du af-installerede Norton.
Prøv at installere det igen - og fjern det igen under Kontrolpanel>Tilføj
eller fjern programmer.

--
vh
Ole C

Fra : HL

Dato : 03-12-02 19:58

> Der er måske gået noget galt da du af-installerede Norton.
> Prøv at installere det igen - og fjern det igen under Kontrolpanel>Tilføj
> eller fjern programmer.

Den version jeg installerede virkede ikke, kun skrællespanden kom til at
virke. Derfor kan jeg ikke installere den igen !!

Fra : Ole C

Dato : 03-12-02 23:05

HL skrev blandt andet:

> Den version jeg installerede virkede ikke, kun skrællespanden kom til
> at virke. Derfor kan jeg ikke installere den igen !!

Nå, du skulle vel nok kunne installere en ikke-fungerende version - og så
af-installere den igen.

--
vh
Ole C