Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
køb af digital kamera i USA
Fra : pmagnus

Dato : 03-12-02 17:40

Er der nogen der har købt digital kamera i USA , som kan give nogle gode
råd, ang, betaling , bestilling .forsendeles omkostning.
Jeg har set et nikon coolpix 4500 til $429 prisen i danmark ca kr.6000

http://www.kandu.dk/

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 03-12-02 17:44

In article <zY4H9.55115$HU.3733612@news010.worldonline.dk>, pmagnus wrote:
> Er der nogen der har købt digital kamera i USA , som kan give nogle gode
> råd, ang, betaling , bestilling .forsendeles omkostning.
> Jeg har set et nikon coolpix 4500 til $429 prisen i danmark ca kr.6000

Oveni prisen lægges $35 i forsendelse, 1% VISA overkurs
150 kr til fortoldning, muligvis lidt told, samt 25% moms.

Med en kurs på 7.50 bliver det ca 4581 kr. Hvis det er en grey market
forhandler, så er det muligvis kun med japansk brugsanvisning.

Pris i Tyskland = 750 Euro inkl. moms 5625 kr.

Umiddelbart ser det ud til at koste $550 - $700 i USA, så den
pris du har fundet er næsten for god til at være rigtig.

Fra : Jack L.

Dato : 03-12-02 20:12

Povl H. Pedersen wrote:
> [...]

> Umiddelbart ser det ud til at koste $550 - $700 i USA, så den
> pris du har fundet er næsten for god til at være rigtig.

Han har (garanteret) set den i eBay. :)

--
Med venlig hilsen / Best regards,
Jack L.,