Css og formularer
Fra : Mr_Smith

Dato : 03-12-02 17:33

Hej!

Hvordar får jeg en formular til at gøre brug af en class="et-eller-andet"
...?

Hvis jeg tilføjer class="" til alle felter (eks. <input type="text"
class=""> ) virker det, men kan jeg ikke få hele formularen til at indordne
sig, ved kun at tilføje class="" ét sted?
Har prøvet at sætte den ind i form tagget, men uden held.

// smith

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 03-12-02 17:55

Mr_Smith wrote:

> [...]
> indordne sig, ved kun at tilføje class="" ét sted?
> Har prøvet at sætte den ind i form tagget, men uden held.

Enten class eller id på hvert enkelt element - eller en generel angivelse i
stylesheetet:

input {
border: 1px solid red;
}