Sende logo
Fra : charles

Dato : 03-12-02 15:46

Hej
Hvordan sender jeg et logo til en anden telefon fra Logo Manager?
Der er en *features*: Send logoet til en anden telefon via telefonnettet.
Jeg har adsl, og kan ikke få det til at virke.
På forhånd tak for svar.

Mvh
Charles

Fra : Thomas Andersen [900~

Dato : 03-12-02 16:51

Hej!
Jeg mener at du skal have en telefon tilsluttet på datakablet, for at kunne
gøre det!
mvh Thomas

Fra : Søren H. Wind

Dato : 03-12-02 17:00

Du SKAL have mobilen tilsluttet via et datakabel for at det kan lade sig
gøre.

Fra : Svend Mikael Hansen

Dato : 08-12-02 20:25

jeg har en nokia 8310, intet datakabel, og logomanager 1.2.6 og med den kan
det også gøre vha. irda. har i hvert fald ikke hørt andet fra venner og
bekendt jeg har gjort den tjeneste lige at sende et logo, en ringetone eller
en billedbesked.

/svend