Two Towers anmeldelser
Fra : Per

Dato : 03-12-02 16:11

Så er de første anmeldelser ude, og de er jo (som forventet?) positive:

Spoilers overalt:

http://www.lightsoutentertainment.com/movies/reviews.php?filmID=2&reviewID=31

http://www.aintitcoolnews.com/display.cgi?id=13950

Fra : Per Kristensen

Dato : 03-12-02 16:12

Must...resist....must....not....read....reviews......they.....lie

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 03-12-02 17:07

Must...resist...the...power...of...the...ring.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 03-12-02 17:06

Per wrote:

> Så er de første anmeldelser ude, og de er jo (som forventet?) positive:

Jamen, det er vel også forståeligt nok for den er da også ganske god

Tenz.

Fra : J.O.H

Dato : 03-12-02 20:37

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> wrote in message

> Jamen, det er vel også forståeligt nok for den er da også ganske god
>
> Tenz.

du MÅ være jyde!! ;)

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 03-12-02 22:13

Tenzel Kim skrev:

> Jamen, det er vel også forståeligt nok for den er da også ganske
> god

DKF-prisen for bedste provokation af vildt utålmodige Ringenes
Herre-fans går direkte og uden videre diskussion til Tenzel Kim!

--
Peter Brandt Nielsen / http://brandtnielsen.adr.dk
»Det kan lære dig. Google kan *alt*!«

Fra : Devast8or

Dato : 03-12-02 22:24

ROFL, helt enig. Skam dig Kim :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Per

Dato : 04-12-02 03:28

In article <asj6n8$b40$1@sunsite.dk>, peterbrandtnielsen@hotmail.com
says...

> DKF-prisen for bedste provokation af vildt utålmodige Ringenes
> Herre-fans går direkte og uden videre diskussion til Tenzel Kim!

Nåå, var det det han lavede ;)

Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 04-12-02 20:22

Per <hyp1999@hotmail_removethis_.com> wrote in message news:<MPG.1857869d3e9ad82898974b@news.usenetserver.com>...
> In article <asj6n8$b40$1@sunsite.dk>, peterbrandtnielsen@hotmail.com
> says...

> Nåå, var det det han lavede ;)

Herovre i Texas (og sikkert i resten af USA) viser WB (Warners
tv-kanal) en times dokumentar om Two Towers iaften. Jeg har sat
videoen til at optage da jeg ikke er hjemme, men jeg skal da gerne
kigge på programmet imorgen og berette lidt, hvis der er stemning for
det...

Eller bliver programmet mon - som så mange gange før - også vist i DK?

Fra : Per

Dato : 05-12-02 02:36

In article <6e775488.0212041121.309364b3@posting.google.com>, landin-
petersen@msn.com says...

> Eller bliver programmet mon - som så mange gange før - også vist i DK?

Jeg ved det ikke, men det kunne man da nok gætte på - en billige måde for
stationerne at score seere på :)

Fra : Tenzel Kim

Dato : 04-12-02 14:48

Peter Brandt Nielsen wrote:

> DKF-prisen for bedste provokation af vildt utålmodige Ringenes
> Herre-fans går direkte og uden videre diskussion til Tenzel Kim!

Jeg takker mange gange og lover samtidig ikke at se den igen før jeg
skal på arbejde i morgen :)

Tenz.

Fra : Per

Dato : 05-12-02 02:40

In article <3DEE07A8.5000806@hotmail.com>, tenzel_kim@hotmail.com says...

> Jeg takker mange gange og lover samtidig ikke at se den igen før jeg
> skal på arbejde i morgen :)

Pas på Anti Pirat Gruppen ikke læser med, så kan det være du for en anden
pris ;)

Fra : Jens Thomsen

Dato : 05-12-02 10:11

"Per" <hyp1999@hotmail_removethis_.com> skrev i en meddelelse

> Pas på Anti Pirat Gruppen ikke læser med, så kan det være du for en anden
> pris ;)

Tenzel kan nok se den lovligt igennem sit arbejde, så det tror jeg ikke, at
du skal regne med.

MVH
Jens

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 05-12-02 12:02

> [...]
>

> Pas på Anti Pirat Gruppen ikke læser med, så kan det være du for en anden

Så vidt jeg ved tekster Tenz film som job, så det burde han ikke få
problemer med - den heldige skid!
Kramz til dig, Tenz, fra Ara (NC).

MvH Aragorn_dk

Fra : Per

Dato : 06-12-02 07:26

In article <asnc2b$ic7$1@sunsite.dk>, aragorn@welles.dk says...

> Så vidt jeg ved tekster Tenz film som job,

Dvs, hvis han ser den inden han skal på job er det fordi han tager
arbejdet med hjem? ;)

> så det burde han ikke få
> problemer med - den heldige skid!

Ooh :)

Fra : Tenzel Kim

Dato : 06-12-02 15:05

Per wrote:

> Dvs, hvis han ser den inden han skal på job er det fordi han tager
> arbejdet med hjem? ;)

Jep. Det ville det betyde. Problemet er bare at jeg ikke har en
filmfremviser stående herhjemme så det ville ikke hjælpe mig meget at
tage arbejdet med hjem hvilken også var en af grundene til at jeg uden
de store problemer kunne love ikke at se den før jeg skulle på arbejde
igen

Tenz.

Fra : Per

Dato : 06-12-02 22:02

In article <3DF0AEA1.9030701@hotmail.com>, tenzel_kim@hotmail.com says...

Fra : Tenzel Kim

Dato : 06-12-02 22:08

Per wrote:

> Ja ja, jeg skrev det kun en gang gjorde jeg ikke? :)

Skrev hvad?

Tenz.

Fra : Per

Dato : 07-12-02 13:46