Filmplakat sælges, men hvor?
Fra : Daniel Brenøe

Dato : 03-12-02 16:05

Jeg vil gerne sælge en plakat fra Planet of The Apes (2001) med
autografer af skuespillere, instruktø og lig. Men hvor skal jeg sætte
den til salg så den bliver set af flest muligt interesseret?

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 03-12-02 16:11

"Daniel Brenøe" <dfr25@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne sælge en plakat fra Planet of The Apes (2001) med
> autografer af skuespillere, instruktø og lig. Men hvor skal jeg sætte
> den til salg så den bliver set af flest muligt interesseret?

www.posternow.com

Tror ikke du bliver skuffet over deres udvalg. De leverer ganske hurtigt og
forholdsvis billige! Kan klart anbefaes.

Ellers måske www.dvdoo.dk ved dog ikke om de har dine ønskede plakater.

VH
Peter

Fra : -V-

Dato : 03-12-02 16:18

"Peter Tønnesen" <peto@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
og
> forholdsvis billige! Kan klart anbefaes.

Men hør: Daniel ville gerne _sælge_ en plakat, ikke købe.

Prøv en af dk.marked-grupperne.
Held og lykke.

-V-

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 03-12-02 16:41

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Peter Tønnesen" <peto@privat.dk> skrev i en meddelelse

> og

> Men hør: Daniel ville gerne _sælge_ en plakat, ikke købe.

LMAO, ok, åbner øjnene næste gang Sorry

/Peter

Fra : Jeppe M

Dato : 03-12-02 17:27

mon ikke ebay.com kunne være et bedre bud.
Et meget snævert publikum læser newsgroups har jeg indtryk af.
/JeppeM

Fra : Morten DH

Dato : 04-12-02 18:09

"Jeppe M" <jeppem@gjk.dk> skrev i en meddelelse
> mon ikke ebay.com kunne være et bedre bud.
> Et meget snævert publikum læser newsgroups har jeg indtryk af.
> /JeppeM
Jamen der er jo heller ingen billeder, pop-up reklamer og
flash-animationer... dødsygt...

Fra : Daniel Brenøe

Dato : 06-12-02 11:30

Tak for jeres svar, jeg prøver på ebay.