winproxy
Fra : pmp

Dato : 04-03-01 16:40

hej
jeg mangler nogen som kan hjælpe mig vi har tre pcer
som køre over netværk igennem min pc
jeg har ADSL forbindelse hvordan for jeg dem alle til at køre igennem min på
nette har prøvet med winproxy

håber nogen kan hjælpe mig

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-03-01 17:22

"pmp" <p.m.p@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som køre over netværk igennem min pc
> jeg har ADSL forbindelse hvordan for jeg dem alle til at køre igennem min

prøv at spørge i news:dk.edb.netvaerk dette har intet med din browser at
gøre

Husk så også lige at sige hvilket adsl produkt du har.

Hvis du har adsl hos teledanmark, med den gamle netexpres,, kan du konvatere
til den nye netexpres 2, hvor der er router med!