Dumme tabeller
Fra : Søren PA

Dato : 03-12-02 12:02

Jeg det er nok et lidt dumt spørgsmål ... men kan man sætte en frame inden i
en tabel ?

MVH søren pa

Fra : jopa

Dato : 03-12-02 12:09

Søren PA wrote:
> Jeg det er nok et lidt dumt spørgsmål ... men kan man sætte en frame
> inden i en tabel ?

Det er ikke et dumt ?
Du kan smide en <iframe> i din tabel

--

jopa
www.johns-web.dk

Fra : Søren PA

Dato : 03-12-02 13:16

> Det er ikke et dumt ?
> Du kan smide en <iframe> i din tabel

Jow det fadt jeg ud af ! ...men nu er jeg ikke lige den store html
programør. og jeg må da også siger at efter jeg prøvede med i frame ..... ja
det kom da til at virke .. men ...det er noget rod ... jeg tror snart jeg
smider mine frames ud...
Men jeg er bare lidt bage for at det overblik som man har med frames, det
vil sige at det hele er delt op i enkelt hjemme side filer går tabt, hvordan
kan man løse dette med tabeller ?

MVH sørenpa

Fra : jopa

Dato : 03-12-02 13:30

Søren PA wrote:
>jeg
> tror snart jeg smider mine frames ud...
Rigtig godt ide

> Men jeg er bare lidt bage for at det overblik som man har med frames,
> det vil sige at det hele er delt op i enkelt hjemme side filer går
> tabt, hvordan kan man løse dette med tabeller ?

Du skal simpelthen i stedet bruge CSS til Layout og kun (x)html til
tekst/indhold.
http://html.dk/tutorials/css/lektion12.asp
http://www.glish.com/css/7.asp
http://blooberry.com/indexdot/css/propindex/all.htm
http://www.thenoodleincident.com/tutorials/box_lesson/basic4.html
Endvidere kan du købe en af IDG's billigbøger om CSS for under en hund.

God arbejdslyst

--

jopa
www.johns-web.dk

Fra : Søren PA

Dato : 03-12-02 16:24

> [...]
> http://www.thenoodleincident.com/tutorials/box_lesson/basic4.html
> Endvidere kan du købe en af IDG's billigbøger om CSS for under en hund.

Jow tak ! så må jeg heller lige sætte mig lidt ind i det ! ...lige et lille
spørgsmål inden jeg går i gang .... kan css godt arbejde sammen med php jsp
server sider, jeg jeg bruger det i meget stort omfang ?

Mvh søren

Fra : Leonard

Dato : 03-12-02 16:54

"Søren PA" <sorens@pc.dk> skrev:

>spørgsmål inden jeg går i gang .... kan css godt arbejde sammen med php jsp
>server sider

Ja.
PHP, JSP og andet serverside genererer jo HTML, der vises i browseren.
Og HTML formatteres med CSS.
Der er ingen problemer i det.
--
mvh Leonard - http://leonard.dk/