Problem med Netscape/Mozilla ved videresti~
Fra : Peter

Dato : 03-12-02 11:26

Hej

Er der en eller anden som kan hjælpe mig?

Mit problem er følgende:

Jeg har lavet en "viderestilling" fra min tidligere gratis
hjemmesideplacering

http://users.cybercity.dk/~con1413/

til min nuværende.

Det fungerer i både IE og Opera (3 sekunder) men .....

I Netscape og Mozilla står den i flere minutter og skriver følgende:
Sending request to www.hitcount.dk
Transferring data to www.hitcount.dk

Jeg for prøvet at fjerne koden vedr. Hitcount, men den søger stadig. Er der
noget "mere" skjult et eller anden sted?
Hvordan får jeg bugt med problemet?

m.v.h.

Peter

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-12-02 11:38

Peter skrev:

> Jeg for prøvet at fjerne koden vedr. Hitcount, men den søger
> stadig. Er der noget "mere" skjult et eller anden sted?
> Hvordan får jeg bugt med problemet?

Jeg har netop været inde på siden - hitcountkoden er der stadig.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Peter

Dato : 03-12-02 14:04

Hej Jens

> Jeg har netop været inde på siden - hitcountkoden er der stadig.

Ups - Jeg uploadede den forkerte version - Beklager.

Prøve en gang til!

m.v.h.

Peter

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-12-02 14:27

Peter skrev:

> Prøve en gang til!

Nu virker det fint.

Der er tilsyneladende et problem med hitcount-koden i forhold til
Mozilla.
--
Jens Gyldenkærne Clausen