motorola T2288
Fra : Ricko.2

Dato : 03-12-02 10:51

Hej Jeg har en ældre tlf som jeg vil have låst op det drejer sig om en
motorola t 2288 , den beder om , intast telefon låsekode , og den har jeg
ikke , hvordan gør jeg , er der en der har den kode ???

--
Ricko.2

Fra : Fischer

Dato : 03-12-02 10:55

> Hej Jeg har en ældre tlf som jeg vil have låst op det drejer sig om en
> motorola t 2288 , den beder om , intast telefon låsekode , og den har jeg
> ikke , hvordan gør jeg , er der en der har den kode ???

Hvis den ikke er lavet om, så mener jeg at den er: 0000

*Fischer

Fra : Ricko.2

Dato : 03-12-02 11:06

Desværre ikke ??

Fra : Kasper Christensen

Dato : 03-12-02 11:12

Ricko.2 skrev:
> Hej Jeg har en ældre tlf som jeg vil have låst op det drejer sig om en
> motorola t 2288 , den beder om , intast telefon låsekode , og den har jeg
> ikke , hvordan gør jeg , er der en der har den kode ???

Det er vist en simlås. Du til de telefonfirma som du købte telefonen af.
(Altså det abn. som fulgte med telefonen). Hvis den er over et ½ år
gammel, så udleverer de det bare

Fra : Ricko.2

Dato : 03-12-02 11:18

Har jeg prøvet men de vil ikke før de får det tlf. nr. der fulgte med , men
den har aldrig været brugt , og nr . har jeg smidt ud for længe siden,

Fra : Fischer

Dato : 03-12-02 11:20

> Har jeg prøvet men de vil ikke før de får det tlf. nr. der fulgte med ,
> men den har aldrig været brugt , og nr . har jeg smidt ud for længe
> siden,

Hvis den skriver Telefon-låsekode, så tror jeg ikke det er en SIM-lås.

Prøv evt. også:
1234
12345
00000