Problem i Flash 5. Jeg prøver at lave en g~
Fra : DA

Dato : 29-12-00 07:46

Jeg har et problem i Flash 5. Jeg prøver at lave en gotoAnd Play til scene
C frame 1.
Jeg har scene A, B og C.
Det ser ud til at parameterne er iorden, men alligevel går den bare lige
igennem frame'en hvor jeg har indsat action, der er også et @ markering. Jeg
bruger ingen særskilt actionlag (men har prøvet med det også), Men har sat
en action i instance med keyframe og motion.
Så alt ser ud til at være efter bogen.
Kender nogen til problemet og har løst det?
Nu går jeg i seng og når jeg vågner skulle der gerne havde været nogle der
har svaret, så jeg kan gå i hug med 14 stive Flash5' timer senere. *S* For
indtil nu er jeg gået i stå med flash.

got nytaaaarrgghhhhh!

David ( the truth is out there!) *S*

Fra : Charlotte

Dato : 02-01-01 12:12

Hej,

Har du prøvet med:

_root.gotoAndPlay ("Scene 2", 1);

Mvh,
Storm

Fra : Charlotte

Dato : 02-01-01 15:06

> [...]
> bruger ingen særskilt actionlag (men har prøvet med det også), Men har sat
> en action i instance med keyframe og motion.

Har du prøver med stop(); i den frame du "springer" fra, så movie'en ikke
bare fortsætter derudaf?