alt.support.boy-lovers
Fra : R. Ilsøe

Dato : 03-12-02 09:00

Hej gruppe.

Jeg har subscribed på listen news:uk.people.parents og der kom en bøn fra
en pædofil-hader... "Hjælp os i news:alt.support.boy-lovers " så nu sender
jeg bønnen videre. Gruppen er invaderet af pædofile, hvilket ikke er
acceptabelt i mine øjne. Desværre er debatten der inde på et meget lavt
nevau, men tanken om at forsøge at gøre bare en lille indsats imod pædofile
er fin. Personligt føler jeg at det er en grupe hvor jeg bliver "hørt" af de
pædofile. Hvor man kan nå de bæster der udlever deres gyselige fantasier på
hjælpeløse børn. Personligt mener jeg at et hvert forsøg på at bekæmpe
pædofilisme er værd at ofre tid på. Om det så bare er i de små ting som en
tilfældig nyhedsgruppe!

Så... Hvis nogen af jer har mod på det, så venter vi på flere "krigere" der
vil være med til at rense gruppen så de forældre der er der fordi de elsker
deres sønner kan få fred! (Ja, at gruppen har et yderst uheldigt navn er jo
så en anden sag...! Første gang jeg så den troede jeg oprigtigt at der VAr
lavet en gruppe til pædofile der inde...!)

Fra : Inger Marie Jakobsen

Dato : 03-12-02 12:10

"R. Ilsøe" <frygtigloes_@hotmaill.com> wrote in

> [...]
> yderst uheldigt navn er jo så en anden sag...! Første gang jeg så den
> troede jeg oprigtigt at der VAr lavet en gruppe til pædofile der

Findes der ikke politiinstanser man kan anmelde pædofile på nettet til og
som så kan bruge deres ressourcer på at finde disse personer? Selvom
gruppen er international, så burde man ved en henvendelse til dansk politi
da kunne få en sag til at køre?

--ingermarie

Fra : Uffe Holst

Dato : 03-12-02 13:13

In an article of 3 Dec 2002 Inger Marie Jakobsen wrote:

> [...]
> som så kan bruge deres ressourcer på at finde disse personer? Selvom
> gruppen er international, så burde man ved en henvendelse til dansk politi

Problemet er jo, at blot fordi du og jeg tager anstød, så behøver det ikke
at være ulovligt ifølge dansk lovgivning.

For 1-2 år siden eller så havde jeg normalt ICQ kørende, og herigennem
fik man indimellem forskellige "tilbud", der oftest viste sig at være af
underlødig karakter, hvis jeg ulejligede mig forbi den hjemmeside, der
blev henvist til. Én gang var det dog til en side, hvor pigerne var meget
unge -- alt, alt for unge efter min mening. Jeg måtte naturligvis straks
anmelde det til politiet. Jeg fik dog efterfølgend at vide, at det efter
deres vurdering ikke var ulovligt ifølge dansk lov. Det var jeg
naturligvis godt muggen over. for jeg var parat til at klynge nogen op.

Men jeg må jo indrømme, at det jo også "bare" var nøgne børn. Og når alt
kommer til alt, så er det jo nok heller ikke billederne, jeg tog anstød
af, men derimod formålet, hvormed de var blevet lagt på internettet. Hvad
jeg tager anstød af er, at de er lagt på internettet, så en eller anden
stodder kan sidde og spille pik til dem.

Det er jo en balancegang uden lige. At du hjemme i fotoalbummet har et
nøgenbillede af dine 7-årige datter på stranden, skulle jo nødig gøre
dig til kriminel.

Nu kender jeg ikke noget til den omtalte nyhedsgruppe, men blot fordi en
person siger, at han drømmer om at grovbolle en 8-årig dreng, så har han
vel som sådan ikke gjort noget ulovligt i henhold til dansk lov.

Men jeg kan naturligvis kun anbefale folk at anmelde det, såfremt de
mener, at der foregår noget kriminelt.

Anmeldelse kan ske online på følgende sted:

http://www.anmeldelse.politi.dk/

--
Uffe Holst

Fra : Joachim Baltzer

Dato : 03-12-02 14:30

Hvad om de tog og ændrede gruppens navn.....?

Fra : Peter

Dato : 06-12-02 10:34

Gruppen Alt.support.boy-lovers er skabt af drenge elskere og ikke forældre
der er glade for deres sønner.

Så sig til din engelske ven at han skulle finde sig en mere passende gruppe.

Gruppens navn er med vilje, og ikke uheldigt navngivet, han kunne jo lave
gruppen alt.support.parents.who.love.their.boys.too.much hvis det er det han
har behov for.

/Peter