Søger små spil til WinNT
Fra : Sven

Dato : 03-12-02 06:28

Hej.
På mit job kørers der WinNT, og ikke engang de så alm. kabaler er med i
installationen.
Nogen links til små spil, kabaler, hovedbrud o.lign. som kan køre på WinNT?

Sven

Fra : BorreBoy

Dato : 03-12-02 11:24

"Sven" <chanelle4@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> installationen.
> Nogen links til små spil, kabaler, hovedbrud o.lign. som kan køre på

Udfordrende arbejde du må ha'

Fra : Sven

Dato : 03-12-02 19:00

> Udfordrende arbejde du må ha'

Inden jeg gør rede for mit job, vil du så gøre det for dit?

Jeg kan nemlig spille en del af tiden, uden at der går noget fra min
arbejdsindsats! Så du har nok gættet, at jeg ikke er hjernekirurg

Sven

Fra : Devast8or

Dato : 03-12-02 11:59

Kig lidt her:

http://www.playtonium.com/game_nav.htm
http://spil.tv2.dk
http://www.jippii.co.uk/jsp/games/index.jsp

Så skal du heller ikke slås med en sys-adm om at få lov til at installere
noget :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Sven

Dato : 03-12-02 19:01

> [...]
> http://www.jippii.co.uk/jsp/games/index.jsp
>

> Så skal du heller ikke slås med en sys-adm om at få lov til at installere

Tak for linksene, men desværre så har jeg ikke internetadgang på min jobPC,
så det SKAL være offline games.

Sven

Fra : Devast8or

Dato : 03-12-02 22:46

Ævs, den var værre. *tænke* der blev smidt et lille sneboldkampspil (sjovt
ord :) op i dk.binaer for ikke så lang tid siden, snuppede du det? Eller
kunne jeg da lige smide det op igen. Det fylder 2MB. Eller's kan jeg ikke
lige komme i tanker om noget.

Devast8or

Fra : Sven

Dato : 04-12-02 15:54

> [...]
> kunne jeg da lige smide det op igen. Det fylder 2MB. Eller's kan jeg ikke

Du må gerne smide sneboldskampspillet i dk.binaer da jeg ikke har ledt der
tidligere.

Sven

Fra : Devast8or

Dato : 04-12-02 16:24

Den skulle gerne være postet nu. Subject er "Repost af sneboldkampspil (til
dk.spil.computer)".

Devast8or

Fra : Devast8or

Dato : 04-12-02 18:53

Hmm, den jeg selv postede er endnu ikke kommet frem her hos mig.
Mærkværdigt. Nå, men til gengæld er der en anden der har postet den i samme
tråd :)

Devast8or

--
Spamfilter activated