7650 hukommelse fuld
Fra : Claus S

Dato : 03-12-02 01:36

En af mine venner har en 7650 han har så mange billeder på at hukommelsen er
helt fyldt op. Nu er telefonen så gået kold. Det tar 100 år at starte
telefonen op, og inden den når at spørge om adgangskode, kommer der en
fejlmeddelse om at hukommelsen er fuld + en fejl i kern.dll hvorefter
telefonen bare går i baglås med en helt hvid skærm.
Dvs. det er en umulighed at komme ind og slette data på telefonen. Hvad gør
han?

mvh Claus

Fra : QxZ

Dato : 03-12-02 08:23

Har skal gøre følgende:

1. Ta' simkortet ud.
2. Tænd mobilen.
3. Tast/Skriv *#7370#

Telefonen bliver nu formateret og alt hans data vil blive slettet. Tlelfonen
er nu som den var da han købte den.

Mvh.

QxZ

Fra : Jochke

Dato : 03-12-02 18:03

> [...]
> telefonen bare går i baglås med en helt hvid skærm.
> Dvs. det er en umulighed at komme ind og slette data på telefonen. Hvad

HUSK! Er der under 100 kb fri hukommelse går den kold og du må formatere
lortet. :( Håber han har taget en backup af sin telefonbog på PC'en, eller
har sine numre på sim kortet.

/Jochke

Fra : Claus S

Dato : 03-12-02 21:46

> [...]
> lortet. :( Håber han har taget en backup af sin telefonbog på PC'en, eller

OK. Det var han IKKE glad for at høre Han er én af dem, der tror på
ordsproget: "rigtige mænd tager ikke backup..."
Nu vil han prøve "noget andet". Spørg mig ikke hvad...

Nå, men nu ved JEG da i det mindste hvad jeg IKKE skal gøre

mvh Claus
Der ikke har fyldt hukommelsen op endnu - pyh.

Fra : Morten

Dato : 03-12-02 22:15

Hej..

Har samme problem. Men nogle der ved om man ikke kan sætte den til et
datakabel og lave en backup eller bare slette nogle af billederne via
datastudiet.. Har prøvet at få inferrød til at virke men uden helt..

Så kan det mon lade sig gøre med et datakabel..??

Mvh
Morten
Der ikk har ku bruge sin fon nogle dage

Fra : Jochke

Dato : 03-12-02 23:29

"Morten" <morten@funstuff.dk> wrote in message
> [...]
> datastudiet.. Har prøvet at få inferrød til at virke men uden helt..
>
> Så kan det mon lade sig gøre med et datakabel..??

Jeg tror det ik, da systemet ikke kan indlæses, så pc'en ikke kan få kontakt
til softwaren på telefonen. Men måske I kan prøve at kontakte Club Nokia på
nummer:
72 29 2916 og spørge om deres service værksted evt. kunne hjælpe. Står der
forresten nogen steder i manualen at hukommelsen ikke må fyldes helt op?
Hvis ikke vil jeg mene det er helt fair at Nokia hjælper dig med at få den
ordentligt op at køre igen. Det er jo en fejl på produktet, og især hvis de
ikke informere om det. Ellers prøv at gå til forbrugerstyrelsen.

/Jochke

Fra : Claus S

Dato : 04-12-02 22:33

"Morten" <morten@funstuff.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> datastudiet.. Har prøvet at få inferrød til at virke men uden helt..
>
> Så kan det mon lade sig gøre med et datakabel..??

Nå, men han har snakket med en servicemand fra Nokia, der vil ta'
hukommelseskortet ud af telefonen og overføre dataene til PC via et
datakabel.

Spørg mig ikke hvordan...

mvh Claus

Fra : Fischer

Dato : 04-12-02 06:34

> HUSK! Er der under 100 kb fri hukommelse går den kold
> og du må formatere lortet. :(

Det virker ikke særligt gennemtænkt.
..... det løber mig koldt ned af ryggen.

*Fischer

Fra : Tom

Dato : 06-12-02 17:35

> [...]
> telefonen bare går i baglås med en helt hvid skærm.
> Dvs. det er en umulighed at komme ind og slette data på telefonen. Hvad

hehe min 7650 brokker sig også over hukommelsen er fuld. Jeg har slettet en
del men de forskellige programmer brokker sig stadig. Jeg har dog bluetooth
så en dag må jeg hellere få resat telefonen.
SKOD software fra nokia, det er lige så ringe som deres datasuite og evnen
til at kunne modtage via bluetooth.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Tom

Dato : 06-12-02 18:47

> [...]
> så en dag må jeg hellere få resat telefonen.
> SKOD software fra nokia, det er lige så ringe som deres datasuite og evnen

ARRGGHH
så virker min sgu heller ikke mere. Uanset hvad så "Hukommelsen er fuld" og
man kan ikke engang gå ind i funktionen til at slette programmer. he......
hvad er det for noget lort og min backup er 2 mdr gammel.