Helt ærligt - er det bare mig som er sensi~
Fra : Inger Kaya

Dato : 03-12-02 01:01

Fra : GJL

Dato : 03-12-02 07:47

"Inger Kaya" <TumlingKATTE@BAKKENgmx.net> wrote in message
news:9usnuugr769d5pl89vcan3vsbm35oa6ipm@4ax.com...
> http://www.alledyrsfrihed.dk/pels/katte/kattepels.htm
>
> / Inger Kaya
> DK-Pisik
> www.pisik.dk

Udsendelsen blev vist i tv for nogen tid siden... vi optog den på vhs, men
har endnu ikke turdet se den... næ, jeg tror ikke du er urimeligt sensibel.
På mig virker den slags billeder som... som om mit hjerte bliver kørt gennem
en gammeldags kødhakker meget langsomt og meget effektivt. Hvis ikke jeg
følte sådan, ville der være rimelighed i at jeg blev spærret inde på den
lukkede...
Der er samlet tonsvis af underskrifter (artikel om det i bladet fra Inges
Kattehjem), politikerne har sagt der må ske noget? Jeg ved ikke om der sker
noget...
-Gitte

PS: At det er katte/hunde er sagen uvedkommende for mig. Det er måden hvorpå
de behandles! Artschauvisnisme af værste skuffe.

Fra : Katrine Nederby

Dato : 03-12-02 12:46

"GJL" <gjl[SLET_DETTE]@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er samlet tonsvis af underskrifter (artikel om det i bladet fra Inges
> Kattehjem), politikerne har sagt der må ske noget? Jeg ved ikke om der

Hej Inger og Gitte

Der blev afleveret 200.000 underskrifter til Lene Espersen d. 24/9. Artiklen
om mødet kan også læses på Inges Kattehjems hjemmeside her (der er et link
videre)
http://www.inges-kattehjem.dk/default.asp?Menu=Artikler&Select=Aktuelt&Sub=D
yrplageri&MenuNr=501040

Og hvis ikke det virker (og det gør det aldrig, når jeg laver krokodillenæb
så prøv denne her:
http://makeashorterlink.com/?P20C653A2

Den er pdf-format så man skal have Acrobat Reader for at downloade den. Men
jeg mener nu også, jeg har set den i alm. HTML-format et eller andet sted.
Jeg kan bare ikke lige komme i tanke om hvor (??)

Heldigvis glemte min bror at optage udsendelsen til mig, så jeg har heller
aldrig set den. For mig var det nok bare at læse/høre andres gengivelse
((
--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Katrine Nederby

Dato : 03-12-02 12:52

"Katrine Nederby" <katnederby@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg mener nu også, jeg har set den i alm. HTML-format et eller andet sted.
> Jeg kan bare ikke lige komme i tanke om hvor (??)

Har fundet den her på Felis Danicas hjemmeside:
http://www.felisdanica.dk/dansk/underskrift.htm

Fra : Mette Mejdahl

Dato : 03-12-02 14:02

Hejsa!

Nej du er bestemt ikke specielt sensibel, og til jer der ikke har set
udsendelsen;
Hvis I bliver oprørte over at læse div. artikler, bør i måske lade være
med at se selve udsendelsen...
Jeg stortudede!!! Specielt over at min gamle kat gik og ledte efter de
stakkels katte der jamrede sådan...
Bestemt en ubehagelig udsendelse...

Med venlig hilsen
Mette Mejdahl

http://medlem.jubii.dk/musbams/
http://medlem.jubii.dk/chokofis/
http://medlem.jubii.dk/spinone/

Fra : maz

Dato : 03-12-02 20:02

Nej, Inger,...
Du reagerer som man BØR reagere.....
Jeg så ikke udsendelsen i DR for noget tid tilbage og katte/hundepelseri, da
jeg følelsesmæssigt og psykisk ikke er i stand til at se sådanne
mishandlinger af dyr - uanset hvilken art af dyr, der er tale om. Lige nu er
der kommet video-optagelser om soldater i Peru, der bruger levende hunde til
at træne kampteknik på! De hænger hundene op i alle fire poter og jager
knive i dem og slår dem til døde...(DR-Nyheder)
JEg er knapt nok i stand til at høre/læse om dét eller lignende - så du er
på ingen måde sensibel...
:0)) maria