Ang. SMSC
Fra : Tine A

Dato : 04-03-01 15:26

Er der nogen der har en løsning til hvordan man få en sådan, på den billigst
mulige måde. ? Har du en jeg kan leje noget af, så er det fint.

>Har du andre foreslag hvordan, man sender mobilbeskeder af sted uden
forsinkelse, så er du meget velkommen !

Og bemærk at jeg skal sende ca. 10000 om dagen.

Tine Andersen

Fra : Morten Larsen

Dato : 04-03-01 15:57

>Og bemærk at jeg skal sende ca. 10000 om dagen.

En form for spam ? eller har har du bare rigtig mange venner ?

Morten

Fra : Mickey

Dato : 04-03-01 16:03

"Morten Larsen" <hos@larsen.dk> skrev i en meddelelse

> En form for spam ? eller har har du bare rigtig mange venner ?

i teorien kunne han drive en SMS service for f.eks. en skole eller
lign, men jeg tvivler...

--
Mickey

Fra : Tine A

Dato : 04-03-01 16:58

Det var ikke for sjovt at jeg spurgte i denne gruppe.

Er der nogen der har et seriøst svar ?

Tine

Fra : Mickey

Dato : 04-03-01 17:34

"Tine A" <tine-andersen@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Det var ikke for sjovt at jeg spurgte i denne gruppe.

slap nu lige af ;)
- og lær at qoute hvis du vil tages seriøst!
(http://www.usenet.dk/netikette/quote.html)

> Er der nogen der har et seriøst svar ?

tyder ikke på det, så havde de nok meldt sig!

--
Mickey

Fra : Christian Hansen

Dato : 04-03-01 17:48

Tine A skrev ;
> Det var ikke for sjovt at jeg spurgte i denne gruppe.
>
> Er der nogen der har et seriøst svar ?
Jeps

Det har jeg jeg vil starte med at forskrække dig, ved at fortælle at
prisen, på sådan en ligger på den forkerte side af millionen....

Hvis det ikke har afskrækket dig, er du er velkommen til at kontakte mig
hvis du vil vide mere..

/Christian

Fra : Niels

Dato : 05-03-01 09:00

Ja, du kan købe en SMS adgang hos Sonofon of det koster ikke en million,
men nærmere nogle få tusinde.

Fundet på sonofon.dk:
http://www.sonofon.dk/produktinfo/telematics/telematics_smsadgang.htm