Skærme
Fijala 3554
Valg af 19" skærm
Fra : Mathias

Dato : 02-12-02 23:14

Er der nogle der har erfaringer med følgende 19" skærme, evt. i forhold til
hinanden. Skarphed, farver osv. Prisen er jo næsten den samme, dog er
Iiyarma lidt billigere.

Eizo FlexScan T761
Sony Multiscan CPD-G420
Iiyarma HM903DT VisionMaster Pro454

--
Venlig hilsen

Mathias

Fjern de to "x" fra e-mail
e-mail: mathiasx@edbx.dk

Fra : Martin Lund Kristian~

Dato : 03-12-02 07:14

så vidt jeg ved er G420 den bedste. flere påstår at den er bedre end EIZO.

--
Martin Lund Krisitiansen

Fra : Dennis

Dato : 03-12-02 23:56

> så vidt jeg ved er G420 den bedste. flere påstår at den er bedre end
> EIZO.

Nu har jeg ikke set nogle af dem men i nedenstående review, kommer de
frem til konklusionen at Iiyarma er bedre end Sony.

http://www.tomshardware.com/display/02q1/020319/index.html

Dennis

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 04-12-02 21:10

Mathias wrote:
> Er der nogle der har erfaringer med følgende 19" skærme, evt. i forhold til
> hinanden. Skarphed, farver osv. Prisen er jo næsten den samme, dog er
> [...]
De to først du nævner er udgået, så medmindre du finder en forhandler
der har en på lager så er det vist ligegyldigt at tale om dem. Sony'en
er dog rigtig lækker, mens Eizo'en ikke er så god som forgængeren der
tilgengæld ikke var helt flad. Den nye Eizo 766 skulle dog være rigtig god.

Tror man på TomsHardware er Iilamaen et godt valg, men jeg vil nok
anbefale at læse et par andre anmeldelser.

Mvh

Bruno

Fra : Dennis

Dato : 05-12-02 08:18

Hvad har du så købt i stedet ?

Dennis

Fra : Dennis

Dato : 05-12-02 15:58

> Ikke noget endnu. jeg venter på svar fra distributøren. Så må vi se
> hvad de finder på.

Så er den også blevet udelukket for mit vedkommende, så køber jeg sku'
en 21'
når man alligevel kommer op i den prisklasse for en ordentlig monitor.

Dennis