IE6 vil ikke åbne mere end 1 vindue
Fra : Jan Hansen

Dato : 02-12-02 22:22

Jeg har fået et underligt problem med min browser, IE6 dansk på en Win98 SE
DK pc.

Når jeg trykker på et link eller en knap der skal åbne vindue nr 2 så kommer
rammen til vinduet, men der bliver ikke hentet noget som helst. Jeg kan se
på min firewall (ZoneLabs) at der ikke bliver hentet, eller forsøgt hentet
data til vinduet.

Og det er lige gyldigt hvilke type af vindue det drejer sig om.

Det betyder samtidigt at jeg ikke kan updatere windows via Windows Update,
da den jo åbner et vindue når man har valgt elementer der skal installeres.

Nogen der har et bud på hvad jeg skal gøre?

Jeg har prøvet at gen-installere IE6 og IE6 SP1 uden held. Problemet blev
ikke løst ved det.

Mvh Jan Hansen

Fra : hviid

Dato : 09-12-02 15:30

On Mon, 2 Dec 2002 22:21:48 +0100, "Jan Hansen"
<jan.hansen@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
>Nogen der har et bud på hvad jeg skal gøre?
>
>Jeg har prøvet at gen-installere IE6 og IE6 SP1 uden held. Problemet blev

jeg har selv haft samme problem og søgte et svar både her og på
eksperten, men uden held

problemet forsvandt imidlertid ved formattering, og har ikke været der
siden (ca. 1½ md)

en løsning der åbenbart har hjulpet i nogen tilfælde er beskrevet her

Fra : Jan Hansen

Dato : 11-12-02 07:46

jeg ville gerne gøre det UDEN en formatering, men da der ikke kom nogen
svar på problemet, så formaterede jeg i søndags og selvfølgelig hjalp det.
Men det havde jeg også forventet.

Men ellers tusind tak