Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkaldelse Jubii
Fra : P.L.P.

Dato : 02-12-02 21:33

Hej !

Jeg har nogle billeder jeg vil have fremkaldt 1200x1600 skal jeg selv
beskære dem hvis jeg vil have dem fremkaldt i 10x15 ?

Mvh. Per

Fra : Uffe Ougaard

Dato : 02-12-02 22:15

Hvis du ikke gør noget ved billederne vil de sandsynligvis ende med at
blive leveret som 10 * 13,3 cm. - sådan virker det i hvert fald en
række andre steder f.eks. Japan Foto

Du skal beskære dem til format 2/3 hvis du vil have leveret dem i
10/15 cm.

mvh
Uffe

Fra : John Smith

Dato : 03-12-02 11:00

ja - jubii beskærer dem lidt i top og bund

/JS