porno film??
Fra : S. vestergaard

Dato : 02-12-02 20:33

Er der ikke nogle der kan hjælpe mig med at finde nogle porno film med
handling i??
Jeg er træt af det bare er film hvor de eneste det handler om er at få
så mange scener ud af ingen ting!!!
Det har ikke nøde at vare en "luxus" film eller kun med stjerner det
er ikke det der betyder noget!!Den skal bare have en handling!!

Fra : Kuruderu

Dato : 03-12-02 03:34

"S. vestergaard" <steffenvestergaar@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Det har ikke nøde at vare en "luxus" film eller kun med stjerner det
> er ikke det der betyder noget!!Den skal bare have en handling!!

Vi har haft en del forespørgsler på den type film, på mit arbejde. Der er
lavet en række film, hvor de har forsøgt at lave en kontinuerlig historie
igennem hele filmen, du skal kigge efter film med Ham & Hende logoet. Det
er typisk de film der har en eller anden form for handling.

Kuruderu

Fra : Arne Jensen

Dato : 03-12-02 08:44

On 2 Dec 2002 11:32:56 -0800, steffenvestergaar@hotmail.com (S.
vestergaard) wrote:

> [...]
>Det har ikke nøde at vare en "luxus" film eller kun med stjerner det
>er ikke det der betyder noget!!Den skal bare have en handling!!

Jeg kan godt forstå at du er træt af de film hvor handlingen i bedste
fald er elendig og skuespillet om muligt endnu ringere. Jeg har da set
en vis portion porno i min tid, og hold da helt kæft hvor er meget af
det ringe (imo)!

Hvis jeg skal anbefale nogle film hvor der er en handling, så er mit
absolut første valg: Stjernetegnsfilmene!
De indeholder forskellige grader af porno, og helt sikkert en
handling. Altså kan man godt forberede sig på at det ikke er ren
hudfilm..Nu kender jeg ikke din alder, men det er danske pornofilm af
lidt ældre dato, de er dog udgivet igen for ikke så forfærdeligt mange
år siden.
"Stjerner".. dem er der masser af: Poul Bundgård, Sigrid Horne
Rasmussen, Ole Søltoft, Carl Stegger, Susanne Bjerrehus mfl.
Bortset fra Bjerrehus er disse dog ikke med i sexscenerne.Bjerrehus
deltager i en lesbisk scene i den film der hedder: "I tyrens tegn"
De er ud over at indeholde porno/erotik samt handling også ganske
morsomme.

Ud over den nævnte findes der:
I løvens tegn
I tyrens tegn
I skorpionens tegn
I tvillingernes tegn

Imho kunne nutidens "pornofabrikker" lære ganske meget af disse film..
Det behøves ikke være hardcore 28 cm hamret op i røven, mens en anden
pisser på hende hardcore gangbang for at folk tænder på det, eller
alternativt syntes det er en god erotisk/porno -film.

Venligst
Møffe

Fra : Peter Knutsen

Dato : 03-12-02 22:56

Arne Jensen wrote:

> "Stjerner".. dem er der masser af: Poul Bundgård, Sigrid Horne
> Rasmussen, Ole Søltoft, Carl Stegger, Susanne Bjerrehus mfl.
> Bortset fra Bjerrehus er disse dog ikke med i sexscenerne.Bjerrehus

Hvis der ikke er sexscener, så er det jo ikke pornografi!

--
Peter Knutsen

Fra : Henning

Dato : 04-12-02 07:41

Peter Knutsen wrote:

> Hvis der ikke er sexscener, så er det jo ikke pornografi!

Der er godt nok sex-cener, men jeg vil kalde den slags film
for erotik-komik Ikke noget der kan tænde mig *G*

MVH
Henning

Fra : Arne Jensen

Dato : 04-12-02 08:28

>Der er godt nok sex-cener, men jeg vil kalde den slags film
>for erotik-komik Ikke noget der kan tænde mig *G*

Jeg vil heller ikke umiddelbart sige at filmene tænder mig, men det
var strengt taget heller ikke det der blev spurgt om:)

Pdas er der nogle virkeligt gode scener i nogle af filmene.. Blandt
flere kan nævnes scenen med "sheiken" i "skorpionens tegn" Den synes
jeg personligt er virkelig god.. Ja der er meget humor over filmene,
og det er det der gør dem gode og unikke.. Du skal lede længe efter
film idag der indeholder tilnærmelsesvis så godt skuespil, og så megen
handling. Personligt mener jeg godt at humor og sex kan blandes
sammen.. Faktisk vil jeg sige som en eller anden kendis engang sagde:
Sex er det sjoveste jeg kan tænke på uden at komme til at grine:)

Der er meget langt til nutidens ofte meget uvirkelige handlingsløse:
davs det er vvsmanden.. skal vi få lagt rør ind i alle huller.. især
bagindgangen..

Det tænder jeg som oftest helt af på!

Venligst
Møffe

Fra : S. vestergaard

Dato : 04-12-02 18:13

Arne Jensen <moeffe@mail.tdcadsl.dk> wrote in message news:<bnaruu8tnualbqnbi7vdnk8hj1f4lhcn8i@4ax.com>...

> [...]
>
> Der er meget langt til nutidens ofte meget uvirkelige handlingsløse:
> davs det er vvsmanden.. skal vi få lagt rør ind i alle huller.. især

Det er ikke fordi at de film hvor handlingen er ikke er der, ikke kan
tænde mig, for det kan de godt for det meste Men der er ikke noget der
er værre end at sidde sammen med kærsten og ikke gide se andet end
første scene i en film på grund af at der ikke er noget i filmen man
kan følge med i!
Min kærste og mig har det sådan for det meste at vi ser en eller to
scener og så gider vi ikke se mere for en anden dag! Men hvis der der
imod er lidt handling i filmen så er det tit vi kan se hele filmen
uden at skulle spole eller se den over flere dage!
Men de danske film er klart underholdene men det var ikke lige det jeg
søgte!

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 04-12-02 18:52

On 4 Dec 2002 09:12:56 -0800, steffenvestergaar@hotmail.com (S.
vestergaard) wrote:

> [...]
>uden at skulle spole eller se den over flere dage!
>Men de danske film er klart underholdene men det var ikke lige det jeg

Hmm Caligula ... det er da en fed bladning i mellem porno og Øhh
action :)

http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?PID=1281805&frm=sh_google

http://shor.ter.dk/229298784

Mv
Bo M Mogensen

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Andropov

Dato : 04-12-02 18:41

steffenvestergaar@hotmail.com (S. vestergaard) wrote in message news:<cf2507ac.0212021132.39705e20@posting.google.com>...
> [...]
> Det har ikke nøde at vare en "luxus" film eller kun med stjerner det
> er ikke det der betyder noget!!Den skal bare have en handling!!
Det bliver nok svært at finde en pornofilm som har meget handling.
Det er jo den gamle historie med at de gode skuespillere ikke vil
medvirke i pornofilm. Katja Kean har så forsøgt den modsatte vej fra
pornoskuespiller til almindelig skuespiller. Men det har hun vist nok
opgivet. Hun var ellers ret god til pornofilm synes jeg. Nogle
pornoskuespillerinder er ret passive. Det kan man ikke sige Katja Kean
var.
Det er jo så heller ikke sikkert en kongelig skuespiller egner sig til
pornofilm f.eks. fysisk og teknisk.
Desuden selv om vi har haft 60erne er folk jo stadig ret blufærdige og
snerpede.
Det er nok en af grundende til at der ikke findes pornofilm med en
ordentlig handling.