karpefisker se her
Fra : Allan

Dato : 02-12-02 20:38

http://members.rott.chello.nl/tmarapengopie/wereldrecord.htm

personligt syntes jeg de er grimme men de er fan... store :)

Fra : H.O.T

Dato : 02-12-02 21:38

"Allan" <s-ray@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> http://members.rott.chello.nl/tmarapengopie/wereldrecord.htm
>
> personligt syntes jeg de er grimme men de er fan... store :)

Og jeg troede jeg havde fanget store fisk......*s*

Henrik

Fra : Michael

Dato : 03-12-02 11:04

Spørgsmålet er jo så om der er tilsvarende ligeså meget fight i dem som i de
mindre? eller svare det bare til at hive 35 kg dødvægt ind?

Fra : Niller©

Dato : 03-12-02 11:54

ja der er kun én måde at finde ud af det på

//Niller© http://home13.inet.tele.dk/neholler/

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 04-12-02 00:27

"Michael" <maestro@tdcadsl.dk> wrote in message
> Spørgsmålet er jo så om der er tilsvarende ligeså meget fight i dem som i
de
> mindre? eller svare det bare til at hive 35 kg dødvægt ind?

Store karper skulle være *meget* stærke og udholdende.

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 04-12-02 12:06

Det er jo klart at folk kan forledes til at tro det, hvis den er ankret til
bunden med sine mange kilo!

K.

Fra : [KBC]

Dato : 03-12-02 14:14

Kunne det ikke godt line en joke?????
Jeg fisker ikke slev efter karper men....

mvh
[KBC]

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-12-02 14:47

"Allan" <s-ray@tdcadsl.dk> wrote in message
> http://members.rott.chello.nl/tmarapengopie/wereldrecord.htm
>
> personligt syntes jeg de er grimme men de er fan... store :)

Hej der.

Uha de ser umiddelbart store ud, meeeen....
Læg mærke til at fiskernes hænder ser uforholdsmæssigt store ud i forhold
til deres kroppe: De holder fiskene tæt på kameraet så de ser større ud -
men alligevel er mit gæt at karperne ikke er helt små, da de har nogle pæne
hængevomme. Ligeledes virker fiskernes fingre pænt store i forhold til
fiskens krop - der hvor man ellers kan se dem for bar' karpehængevom...

Anderledes forholder det sig med de billeder hvor en fisker sidder med selve
fisken i favnen - se, den er straks sværere at forklare, andet end med at
det selvfølgelig er en ordentlig tamp som vedkommende har hevet i land.

MvH Aragorn_dk

Fra : Michael Boysen

Dato : 04-12-02 18:19

Aragorn Elessar skrev:
> [...]
> til deres kroppe: De holder fiskene tæt på kameraet så de ser større ud -
> men alligevel er mit gæt at karperne ikke er helt små.......... [snip].

Jeps det er ganske rigtigt store fisk, men de virker større end de er.
1. De holdes op mod kameraet som du skriver.
2. Billederne er taget med vidvinkel.

Man må dog stadig betegne det som kæmpe karper.

Venlig hilsen
Michael Boysen

Fra : Niels Skou Olsen

Dato : 03-12-02 21:40

"Allan" <s-ray@tdcadsl.dk> writes:

> personligt syntes jeg de er grimme men de er fan... store :)

personligt synes jeg at linket helt ude til venstre er mere interessant..

http://home.planet.nl/~marap000/woman.htm

niels

Fra : Sune

Dato : 03-12-02 22:05

"Niels Skou Olsen" <niels@tonebarker.dk> skrev i en meddelelse

> personligt synes jeg at linket helt ude til venstre er mere
interessant..

> http://home.planet.nl/~marap000/woman.htm

Enig, de skulle bare have brugt nogle betydelig mindre fisk her, men
sildene er ok

--
vh Sune
http://www.danmc.dk

Fra : enrico

Dato : 05-12-02 10:31

On Mon, 2 Dec 2002 20:38:00 +0100, "Allan" <s-ray@tdcadsl.dk> wrote:

>http://members.rott.chello.nl/tmarapengopie/wereldrecord.htm
>
>personligt syntes jeg de er grimme men de er fan... store :)

Et klart forsøg på billedmanipulation. Alle fisk, der er større end
dem jeg fanger, er snyd

-enrico

Fra : Allan

Dato : 05-12-02 15:24