Hvordan får jeg FP 4.0
Fra : M. Kay

Dato : 04-03-01 14:55

Hejsa.
Jeg har fået det utaknemmelige job at vedligeholde en hjemmeside lavet
med FP 4.0 (hvad er det i forhold til fp98/2000?). Jeg kan bare ikke
finde programmet.
Jeg troede FP ville være en del af min M$ office pakke (prof.), men
jeg kan ikke finde det.

Er der en der kan hjælpe? På forhånd tak.

--
"I'm a heavy smoker. I go through two lighters a day."
Bill Hicks - Another dead hero

Fra : Knud Søgaard Pederse~

Dato : 04-03-01 15:06

FP 4.0 er FP2000 (FP 3.0 er FP98).
Hos mig er FP2000 at finde på en CD med Offic2000 Prof.
hilsen Knud

Fra : M. Kay

Dato : 04-03-01 16:24

Mystisk. jeg kan ikke finde det nogle steder, hverken på disk 1 el. 2.
Er der et trick til at få det frem?
Det står heller ikke på indholdslisten udenpå cd'erne :(

"Knud Søgaard Pedersen" <knud.soegaard@post.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:97tic5$lcs$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-03-01 19:45

> Mystisk. jeg kan ikke finde det nogle steder, hverken på disk 1 el. 2.
> Er der et trick til at få det frem?
> Det står heller ikke på indholdslisten udenpå cd'erne :(

Den findes som nævnt kun i Premium-udgaven og videre.

Du kan dog købe den separat som fuldversion eller opgradering (pris ca. 1600
inkl.moms for en fuld version og lidt over halvdelen for en
opgraderingsversion)

--
ahw

Fra : M. Kay

Dato : 04-03-01 21:03

"Arne H. Wilstrup" <ahw@ahw.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
ca. 1600
> inkl.moms for en fuld version og lidt over halvdelen for en

ARGH! Det var dyrt. Jeg tror jeg klarer mig uden.

Tak for hjælpen.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-03-01 22:04

> ARGH! Det var dyrt. Jeg tror jeg klarer mig uden.
>
> Tak for hjælpen.

Selv tak - måske findes der stadig en prøveversion (engelsk udgave) hos
Microsoft at hente ned (evt. kontakt den danske afdeling om en cd-rom) --den
varer i 45 dage.

--
ahw

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-03-01 20:18

Sun, 4 Mar 2001 16:24:25 +0100, skrev "M. Kay"
<Mik_Kayhotmail.com>:

>Mystisk. jeg kan ikke finde det nogle steder, hverken på disk 1 el. 2.
>Er der et trick til at få det frem?
>Det står heller ikke på indholdslisten udenpå cd'erne :(

Du skal have Premiumversionen af Office 2000 (= den største), i de
andre er FP ikke med, altså heller ikke i Pro.

Kan købes særskilt.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-03-01 19:44

"Knud Søgaard Pedersen" <knud.soegaard@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> FP 4.0 er FP2000 (FP 3.0 er FP98).
> Hos mig er FP2000 at finde på en CD med Offic2000 Prof.

Det lyder mærkeligt - FP2000 findes normalt kun i Premium-udgaven og større.
Office 2000 Pro har den ikke - ihvertfald ikke i den officielle udgave

--
ahw

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-03-01 19:42

> [...]
> Jeg troede FP ville være en del af min M$ office pakke (prof.), men
> jeg kan ikke finde det.
>
> Er der en der kan hjælpe? På forhånd tak.

Det findes ikke som et program i office Pro, men i Office Premium-udgaven.

--
ahw