7250 eller den GD86??????????
Fra : Nakel Andersen

Dato : 02-12-02 19:02

Hvilken telefon, vil være at fortrække??????? Jeg ved godt de endnu ikke er
kommet..... Jeg er vild med Nokia, deres cover m.m...... Hvilken telefon i
3-4K kr. skal man købe i løbet af de næste måneder??????

Fra : Anders Hedegren

Dato : 02-12-02 22:34

Nakel Andersen <nakel@post3.tele.dk> wrote:

> Hvilken telefon, vil være at fortrække??????? Jeg ved godt de endnu ikke er
> kommet..... Jeg er vild med Nokia, deres cover m.m...... Hvilken telefon i
> 3-4K kr. skal man købe i løbet af de næste måneder??????

Jeg har allerede fundet min baby - Sony Ericsson P800. Det kan dog godt
være den overskrider de 4k, til gengæld får man også et monster af en
telefon.

--
Anders Hedegren
http://iceduck.com + me@NOSPAMiceduck.com

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 02-12-02 23:35

Hej

> [...]

>kommet..... Jeg er vild med Nokia, deres cover m.m...... Hvilken telefon i
>3-4K kr. skal man købe i løbet af de næste måneder??????

Naturligvis en Siemens S55 ! - Som heller ikke er kommet endnu, men det
gør den inden jul. - Kig evt. på: www.siemens-info.de

Prisen på S55 i Tyskland bliver € 369,- incl. digicam, og uden abb. Det
er ca. Dkr. 2.750,-

--
M.v.h. Ole®

Fra : dj

Dato : 03-12-02 08:40

> [...]
> gør den inden jul. - Kig evt. på: www.siemens-info.de
>
> Prisen på S55 i Tyskland bliver ? 369,- incl. digicam, og uden abb. Det

ok, nu spørger jeg så nok dumt..... men vil du køre til tyskland og købe
telefonen?, og er den så som den ville være, hvis den bliver købt i dk
(tænker på menu'er og ordbog, osv)

/Frank

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 03-12-02 23:44

Hej

"dj" <kjeldsen66@hotmail.com> wrote:

>ok, nu spørger jeg så nok dumt..... men vil du køre til tyskland og købe
>telefonen?, og er den så som den ville være, hvis den bliver købt i dk
>(tænker på menu'er og ordbog, osv)

Næh det gør du såmænd ikke, men man behøver jo ikke at køre til
Tyskland, jeg handler meget ofte dernede via nettet, og det fungerer
helt fint. - Men årsagen til at jeg nævnte den Tyske pris var nu også
nærmest fordi jeg endnu ikke har set nogen Dansk pris på telefonen, og
så er den Tyske pris måske meget god at ha' i errindring når/hvis man
skal ud og købe telefonen her i DK.

med hensyn til om det er samme telefon, så er det lidt forskelligt fra
mærke til mærke hvilken software der er i, men når det drejer sig om
Siemens så leveres de typisk med næsten alle Europæiske sprog, incl.
Dansk, så ja, det er samme tlf. som du køber i DK.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 02-12-02 23:42

> [...]
> kommet..... Jeg er vild med Nokia, deres cover m.m...... Hvilken telefon i
> 3-4K kr. skal man købe i løbet af de næste måneder??????

Orange SPV...til 3700,- ... overgår alle andre med flere banelængder.
http://orange.dk/spv

--
Mvh Henrik.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 03-12-02 12:06

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote:

>"Nakel Andersen" <nakel@post3.tele.dk> wrote

>er
>
>Orange SPV...til 3700,- ... overgår alle andre med flere banelængder.
>http://orange.dk/spv

Ja, især på størrelse

Og så dog. Jeg udvikler programmer og kunne tænke mig selv at lave nogle
til min næste mobil. Derfor duer SPV ikke, for egne programmer kan ikke
køres på den. Det kan de på S55 og 7250.

Peter

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 03-12-02 23:15

"Peter Rongsted" <nospam@rongsted.dk> wrote

> [...]
> til min næste mobil. Derfor duer SPV ikke, for egne programmer kan ikke
> køres på den. Det kan de på S55 og 7250.

Egne programmer kan godt køre på SPV'en, det kræver dog at de bliver
certificeret of Orange først.

Der er forhåbentligt snart en løsning/hack på vej.

--
Mvh Henrik.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 04-12-02 13:37

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote:

>"Peter Rongsted" <nospam@rongsted.dk> wrote

>Egne programmer kan godt køre på SPV'en, det kræver dog at de bliver
>certificeret of Orange først.

Det er komplet umuligt, at fejlfinde på den måde. Man sender programmet
for at få det certificeret, tester, retter en lille fejl - og sender
programmet igen.

>Der er forhåbentligt snart en løsning/hack på vej.

Jeg har min tvivl, men det ville være godt.

Peter

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 04-12-02 15:14

Peter Rongsted <nospam@rongsted.dk> wrote

> Det er komplet umuligt, at fejlfinde på den måde. Man sender programmet
> for at få det certificeret, tester, retter en lille fejl - og sender
> programmet igen.

Det er vel ikke Orange's skyld at du ikke kan programmere ordentligt første
gang..??..

--
Mvh Henrik.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 04-12-02 15:21

Henrik Aarfeldt <haa@orange.dk> wrote

Lidt mere seriøst:

Spørgsmål til Orange:
2) Is there any scope for Orange reconsidering their position to be more
accomodating to developers? I believe the uptake of the SmartPhone
2002 platform would be seriously hindered by this approach.

Svar fra Orange:
Orange is committed to working with third party developers, and understand
that developers and their applications will be essential to the success of
the SPV - without these applications, customers will not get the best out of
their SPV. However, to protect it's customers from malicious or corrupt
applications and to protect the value generated by application developers,
Orange has opted to implement security measures on the SPV. Orange is
working towards launching a website early in the New Year to assist SPV
developers. The site will detail how a developer can get their application
digitally signed, how to get an application published on the Orange download
site and also explain how a developer can get an SPV for development
purposes.

-
Dvs...der er lidt håb forude...

--