Artikel i Urban
Fra : Lars Bernau

Dato : 02-12-02 18:58

Den klynkende musikbranche får en på hattepudlen af DR:

http://www.urbanavis.dk/article.php?id=166

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Astrid

Dato : 02-12-02 23:06

"Lars Bernau" <dont@mail.me> skrev i en meddelelse
> Den klynkende musikbranche får en på hattepudlen af DR:

Hvad ind i helvete er en hattepuddel ..? Nyeste mode inden for
hovedbeklædning? )

/astrid

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-12-02 06:08

Astrid <nospamadmin@nospamhamandeggandspam.org> skrev i en
nyhedsmeddelelse:asgl9j$s8e$1@news.net.uni-c.dk...

> "Lars Bernau" <dont@mail.me> skrev i en meddelelse
> >

> Hvad ind i helvete er en hattepuddel ..? Nyeste mode inden for
> hovedbeklædning? )
>
> /astrid
_________

Det er selvfølgelig en levende hund som er limet fast til en hat. En
hatte-puddel. Spændende at se om Dronning Margrethe bæren en sådan til
nytårstalen.
Og må jeg i den forbindelse sende de varmeste hilsner til søens folk,
Færøerne og Grønland. Gud bevare rigsfællesskabet

Hilsen Åge