Udstyr til unlock
Fra : Kasper Christensen

Dato : 02-12-02 18:17

Hvor kan jeg købe udstyr til dig og hvad skal jeg vælge.

Hvor henter man softwaret henne??

Mvh

Kasper

Fra : Per Sørensen

Dato : 02-12-02 19:10

Det kommer meget an på hvad du vil og til hvad telefoner:)

Per Sørensen

Mail : djubi@djubi.dk

Fra : Kasper Christensen

Dato : 02-12-02 19:32

Per Sørensen skrev:
> Det kommer meget an på hvad du vil og til hvad telefoner:)

Det skal være til nokia og ericsson. Både opdatering og unlock

Mvh

kasper

Fra : Per Sørensen

Dato : 02-12-02 19:45

Jo til unlock ´kan du bruge alm. datakabel, og programmerne finder du
overalt på nettet, men du skal til opdatering bruge enten flasherkabel eller
donglen, jeg foretrækker donglen, den er nemmere at bruge, men det kan jo
være der er andre herinde der har andre erfaringer:)

Fra : Kasper Christensen

Dato : 02-12-02 20:26

Per Sørensen skrev:
> [...]
> donglen, jeg foretrækker donglen, den er nemmere at bruge, men det kan jo
> være der er andre herinde der har andre erfaringer:)

Hvor kan sådan nogle ting købes på nettet.