Hjælp til bane i MOHAA spearhead
Fra : Futte

Dato : 02-12-02 17:37

Hej
Hvordan kommer jeg igennem den bane hvor jeg skal beskytte en truck men en
tysk vogen som jeg køre i dør sku hele tiden er det er fif

futte

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-12-02 01:04

"Futte" <fnugi@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Hvordan kommer jeg igennem den bane hvor jeg skal beskytte en truck
men en
> tysk vogen som jeg køre i dør sku hele tiden er det er fif

FIF: Prøv igen.... Bevar koncentrationen, og gå ikke i panik.

- Martin

Fra : Sælgeren

Dato : 04-12-02 08:59

Ellers meget flot, at du kan spille det når det først udkommer oficelt
imorgen Torsdag 5 December......

Fra : DWM

Dato : 04-12-02 09:05

"Sælgeren" <a_t@email.dk> skrev i en meddelelse
> Ellers meget flot, at du kan spille det når det først udkommer oficelt
> imorgen Torsdag 5 December......

http://www.betafon.dk/
Kig under nyheder.

/Kenneth Iversen

Fra : Mick

Dato : 04-12-02 23:41

???

Den kan du købe hos mig fra den 1 dec. så ,,,

269,-

Mvh
IKT Danmark

Fra : Sælgeren

Dato : 05-12-02 08:24

Så er der et brud et eller andet sted. Fordi Electronic Arts, har påbudt
alle forhandlere først at sælge det fra den 5 December.!!!