Mods til Cs?
Fra : Øistein Wind

Dato : 02-12-02 15:31

Hej alle!
Er det muligt at finde forskellige mods til counterstrike? Jeg så for et par
dage siden en der havde et såkaldt 'reality' mod... det så ret fedt ud...
Anyone knows???
Hilsen Øistein

Fra : Cinnober

Dato : 02-12-02 15:51

"Øistein Wind" <oistein.wind@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
par
> dage siden en der havde et såkaldt 'reality' mod... det så ret fedt ud...

ØØØh normalt er mods til Half-life..ligesom Counterstrike er.....prøv
www.google.com

Fra : Øistein Wind

Dato : 03-12-02 17:02

"Øistein Wind" <oistein.wind@gmx.net> wrote in message
> [...]
> counterstrike? Jeg så for et par dage siden en der havde
> et såkaldt 'reality' mod... det så ret fedt ud... Anyone

¨
Det var jo CS ru mod jeg ledte efter... Iøvrigt kan anbefales: Det ser for
fedt ud:
http://csupdate.fol.nl/
Øistein

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 04-12-02 01:07

> "Øistein Wind" <oistein.wind@gmx.net> wrote in message
> Det var jo CS ru mod jeg ledte efter... Iøvrigt kan anbefales: Det ser for
> fedt ud:
> http://csupdate.fol.nl/

Hejsa

Nu er det ikke lige en mod, men en skin/sound pack add on til cs, der findes
efterhånden tons af den slag. Men hvis du har fulgt med i
dk.spil.computer.first-person-shooter er den pack blevet diskuteret derinde
og den er ret comp krævende, så inden du installere den så lav en backup af
dit orginale hl/cs dir. Jeg selv har prøvet den og den lavde ind imellem hak
som minede om lags samt min fps også droppede noget, da den både ydelse samt
grafik mæssigt er mere krævende end de orginale i cs, så nu køre jeg med
normal models igen har dog kortvaring kørt med meget low fps models som var
lavet til cs 1.1 vist nok, som minede om legoklods mænd, men tilgengæld er
ens fps helt i top samt de er lovlige nok ifgl. clanbasen. Men jo packen er
mere realistisk lyd og blood mæssigt, men tilgengæld jo mere der skal
genereres jo mere kræver det af compen.

Hygge

AngelFire