Ide med BK6
Fra : Jørgen Bodholdt

Dato : 02-12-02 14:26

Hej

Er der nogen der har nogen idéer til at gemme og udskriv data,
( f.eks. program, regneark, eller hvad bruger i )
Hvor man f.eks. har fået oplysninger fra FamilySearch, som man vil
tjekke f.eks. på landsarkivet, før man indtaster det i sin database BK6.

Jørgen

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 02-12-02 18:25

Jørgen Bodholdt wrote:

> Hvor man f.eks. har fået oplysninger fra FamilySearch,
> som man vil tjekke f.eks. på landsarkivet, før man
> indtaster det i sin database BK6.

Der er rige muligheder for udskrivning med filtrering i BKW6 - man kan
f.eks. bruge reference-feltet og der skrive noget at filtrere med og dernæst
fremstille en udskrift med kun disse.
Derudover er der kildefelterne, hvor man kan beskrive og gruppere kilderne
efter ønske og dernæst lave lister med f.eks. alle der bærer kildesikkerhed
2 - eller hvad man nu selv definerer som sit system.

Man behøver ikke hjælpeprogrammer til BKW6 til det formål.
--
Med venlig hilsen Poul Erik Jensen
genealogi@kulturel.dk [2100]

Fra : Chris Gade Oxholm Sø~

Dato : 03-12-02 14:48

Jeg vil anbefale at du anvender den udskrifts funktionen som hedder
Familiegruppeskema.

Her vil du få udskrevet alle de oplysninger der er på den enkelte person på
et ark papir. Som efterfølgende kan medtages på arkivet hvor yderlige
oplysninger kan tilføjes eller i forvejen kendte oplysninger kan
kontrolleres.

--
Chris Gade Oxholm Sørensen
support@brotherskeeper.dk

BK - software - opdatering - manual - www.brotherskeeper.dk

Fra : Chris Gade Oxholm Sø~

Dato : 03-12-02 14:52

Glemte at skrive at udskrifts funktionen er den der findes i Brothers
Keeper.
Dette skrevet til orientering til andre, da jeg ved at du Jørgen anvender
Brothers Keeper.

--

"Chris Gade Oxholm Sørensen" <support@brotherskeeper.dk> skrev i en
meddelelse news:asicpd$nme$1@sunsite.dk...