Positive/negative erfarringer med www.web1~
Fra : Flemming Elimar Jens~

Dato : 02-12-02 13:35

Hej gruppe

100 mb plads
MySql, php osv.

for 10kr./måned

Hvad har i af erfaring med web10.dk ??

Godt - de bruger Linux,
men prisen er vanvittig lav.

Er de driftsikker?

Fra : Peter Kiil

Dato : 02-12-02 13:42

in article 3DEB5361.3D1289A8@web-com.dk, Flemming Elimar Jensen at
flemming-elimar@web-com.dk wrote on 02/12/02 13:34:

> Hej gruppe
>
> 100 mb plads
> MySql, php osv.
>
> for 10kr./måned
>

> Hvad har i af erfaring med web10.dk ??
>
> Godt - de bruger Linux,
> men prisen er vanvittig lav.
>
> Er de driftsikker?

Prøv i dk.edb.internet.udbydere.webhotel

--
/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 03-12-02 01:38

Flemming Elimar Jensen <flemming-elimar@web-com.dk> wrote:

> Hej gruppe
>
> 100 mb plads
> MySql, php osv.
>
> for 10kr./måned
>

> Hvad har i af erfaring med web10.dk ??

Ganske gode. Har brugt det i et par måneder. Man har en dejlig stor
frihed til opsætning af sin bruger konto. De 100 mb kan man selv fordele
til hjemmeside, ftp eller mail. Man kan også sagtens lave flere brugere
med hver sin mail og ftp adgang. I praksis det samme som hvis man havde
sin egen server (blot med kun 100 mb). Adgang og opsætning er meget
enkel. Der er selvfølgelig også webmail mulighed. Man kan ikke sende via
web10.dk man skal bruge sin udbyders smtp server. Udover enkelte brugere
kan man også lave flere email alias'er hvilket gør det lidt nemmere at
stoppe for al den spam der efterhånden dukker op i postkassen. Når der
begynder at dukke disse kedelige mails op skifter man bare alias og
fjerner det gamle.

Jeg har ikke benyttet hverken MySql eller php.

> Godt - de bruger Linux,
> men prisen er vanvittig lav.

Jep. Nok noget af det billigste.

> Er de driftsikker?

Jeg har ikke oplevet nogen form for problemer. Jeg har været meget
tilfreds med det indtil videre.

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk