Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfarring med CyberShot DSC-S50 ?
Fra : spam]@mail.dk (Bo Ra~

Dato : 04-03-01 13:16

Er der nogen i gruppen der har erfarring med subj. ?

Sepecielt tænker jeg på macro... 3cm. lyder næsten for godt. Er der
evt. nogen der kan poste et par billeder i dk.binaer ?

Bo

Fra : Martin Johannesen

Dato : 04-03-01 22:17

Hej Bo

Prøv at se på www.dpreview.com , http://www.imaging-resource.com/ eller
http://www.steves-digicams.com her kan du finde reviews og en hel masse
testbilleder.

Mvh.

Martin J

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-03-01 23:16

Bo Rattenborg wrote:

> Er der nogen i gruppen der har erfarring med subj. ?
>
> Sepecielt tænker jeg på macro... 3cm. lyder næsten for godt. Er der
> evt. nogen der kan poste et par billeder i dk.binaer ?

Mit gamle Canon PowerShot 350 har et macroområde fra 3 cm 70 cm, og det
gør den suverent godt, det er faktisk grunden til, at jeg ikke har
skildt mig af med det, mit Leica kan nemlig ikke gå tættere end 25 cm.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Sonny Windstrup

Dato : 09-03-01 01:43

Hej Bo,

Jeg har ikke prøvet DSC-S50, men 3cm lyder rimeligt for
et digital kamera. Mit Nikon CP990 kunne gå til 2cm.