Undersøgelse af virksomheders respons over~
Fra : Søren Christensen

Dato : 02-12-02 01:54

Som udløber af Valus sagen lavede jeg min egen lille undersøgelse af
hvorledes virksomheder reagerer overfor anmeldelse af et sikkerhedshul i
deres service/applikation.

Alle virksomheder tager jo sikkerhed meget seriøst - påstår de. Sandheden er
lidt anderledes.

Jeg har med hjælp fra Snakeoil.dk offentliggjort resultaterne af
undersøgelsen på

http://www.snakeoil.dk/kommentarer/20021127-2

Det skal siges at jeg ikke ville have offentliggjort noget som helst omkring
dette, men en af de kontaktede virksomheder foretog selv en henvendelse til
ComputerWorld og sendte min mail korrespondence til en jounalist på
førnævnte avis. Da min tiltro til CWs faktuelle evner er lig nul valgte jer
derfor, med Snakeoil.dks hjælp, at offentliggøre det hele (minus
firmanavne).

ComputerWorlds online artikel:

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=17169

endvidere skulle der være en hel del mere i den trykte udgave af CW.

Fra : Stig Johansen

Dato : 02-12-02 07:15

Hej.

"Søren Christensen" <soren@post1.tele.dk> wrote in message
> http://www.snakeoil.dk/kommentarer/20021127-2

Citat fra ovenstående:
Brug Google til at søge efter sider der indholder både ".asp?" og "=".

Tja, det er nok blevet lidt for nemt at klippe og klistre list ASP, og kalde
sig web-udvikler.

--

Med venlig hilsen/Best regards
Stig Johansen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-12-02 09:37

Søren Christensen wrote:

> Som udløber af Valus sagen lavede jeg min egen lille undersøgelse af
> hvorledes virksomheder reagerer overfor anmeldelse af et sikkerhedshul i
> deres service/applikation.

Det er glædeligt at se, at du kan argumentere for din sag. Det fjerner
noget af frygten for, at dommeren skal begå samme fejl som både Valus,
politiet og anklageren.

--
Mvh. Kim Ludvigsen