Hvalpe
Fra : kajo

Dato : 01-12-02 22:28

Jeg har tidligere haft et indlæg her, ang. hvorvidt vi skulle beholde alle
vores hvalpe, hvis vi fik mere end otte hvalpe.
Mest med tanke på om Fiffi (vores hund) kunne klare at passe mere end de
omtalte otte hvalpe eller de resterende evt. skulle aflives.

Nu har Fiffi født 12 hvalpe og det gik fint. Efter dyrlægebesøg, har
dyrlægen sagt god for både hvalpe og Fiffi.
Så vi beholder alle hvalpene - her bliver liv og glade dage.

Det ville iøvrigt også være umuligt at bestemme hvem der skulle have lov at
leve og hvem ikke.

Og så er der selvfølgelig kommet et par billeder af de små ny på Fiffis
hjemmeside:
http://home.worldonline.dk/privat09/

Mvh. Kajo

Fra : Battlefield´s

Dato : 02-12-02 12:16

Hej Kajo
Tillykke med hvalpene !
Fifi ser rigtig dejlig ud, hun ligner altså meget vores gamle gule tæve
Sarina født i 1976. Hun er vel ikke familie?
mange hilsner Vibeke, der nu kun har to sorte hanhunde

Fra : kajo

Dato : 03-12-02 22:43

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Kajo
> Tillykke med hvalpene !
> Fifi ser rigtig dejlig ud, hun ligner altså meget vores gamle gule tæve
> Sarina født i 1976. Hun er vel ikke familie?

Jeg ved ikke lige hvorvidt Fiffi er i familie med Sarina, vi købte Fiffi i
Gislinge (Sjælland),
tæven som er mor til Fiffi stammer fra Odsherred også her på Sjælland.
Det går iøvrigt fint med hvalpene, det bliver sjovt når de får øjne og kan
gå rundt.

Mvh Kajo

Fra : Battlefield´s

Dato : 04-12-02 15:57

Tja... så er hun nok ikke familie, på den anden side solgt vi i hvert fald
en af hendes hvalpe til Sjælland så man ved jo aldrig.
Giver I hvalpene noget ekstra eller kan moderen klare dem selv?
Husk at give os link til evt. nye billeder.
Hilsen Vibeke og de to sorte drenge Aron og Cato

Fra : kajo

Dato : 04-12-02 23:55

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
SNIP
> Giver I hvalpene noget ekstra eller kan moderen klare dem selv?

Endnu kan moderen godt selv klare det, men de er også kun en uge gamle idag.
Hun har også tid til at kommeind i stuen og ligge under bordet. Så det går
stille og roligt (endnu).

Mvh Kajo