Hjælp med Ringetone/Melodi
Fra : Andersen

Dato : 01-12-02 21:59

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med en
melodi/Ringetone. Det skal bare være med kun
dybe toner (gerne 3-4 forskellige) og så skal
lydstyrken være MAX. Formatet er næsten
underordnet bare du også kan fortælle hvilket
program der skal bruges til at ligge det på min
3310 med datakabel.
Så er du god til at komponere, så lad mig
høre hvad du kan tilbyde.

Fra : Henning

Dato : 01-12-02 23:41

On Sun, 1 Dec 2002 21:59:09 +0100, "Andersen" <andersen@nospam.dk>
wrote:

>Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med en
>melodi/Ringetone. Det skal bare være med kun
>dybe toner (gerne 3-4 forskellige) og så skal
>lydstyrken være MAX. Formatet er næsten

Komponer det selv på www.dingelink.dk ?

Henning
hsb(at)image.dk