8210 mini charger fra THansen
Fra : Nyrup

Dato : 04-03-01 12:50

Hej,
Jeg har købt en "mini charger" hos T.Hansen til min 8210. Den er til
at sætte et batteri i og så kan den lade det mens man evt benytter et
andet. I midten er der 4 lysdioder og på hver sider er der 2
trykknapper. Er der nogen der ved hvad disse knapper er til?

Jeg ville have spurgt THansen idag men deres server er busy, så jeg
prøver lige her.

/Nyrup

Fra : Devast8or

Dato : 04-03-01 20:39

Der står på deres side at den har aflade funktion, kan det være det? (har du
ikke fået en brugsforvirring med?)

Devast8or

Fra : Nyrup

Dato : 04-03-01 22:24

Nope - det har jeg ikke - ingen brugerforvrring. Men du har ret den
venstre knap er til at aflade med men den højre............

/Nyrup

Fra : Erik Einum

Dato : 04-03-01 23:38

Nyrup <Nyrup@mailexcite.com> skrev

> Nope - det har jeg ikke - ingen brugerforvrring. Men du har ret den
> venstre knap er til at aflade med men den højre............

Er det plass til både tlf på lading og et ekstra batteri?
I såfall, et skudd i blinde: På slike bordladere prioriteres normalt tlf
foran det ekstra batteriet. Kanskje er prioriterer denne laderen det som
først blir satt til lading, så kan man tvinge den til å lade tlf først med
den høyre knappen. Tviler på at den høyre knappen er til utlading av
batteriet som sitter i tlf, da jeg aldri har hørt om bordladere med en
slik funksjon.

///Mvh. EE