Deep Forest m.m.
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 04-03-01 12:47

Et nyere nummer inden for den elektroniske genre indeholder en sangstrofe i
indiansk/"oprindelig" stil, som jeg mener at genkende fra et hit med gruppen/
projektet Deep Forest i starten af halvfemserne.

Nogen der kan hjælpe med sammenhæng og kunstnernavn på det nye nummer,
som jeg har hørt i radioen? Og var Deep Forests en originalversion?

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : John K

Dato : 04-03-01 18:17

> [...]
>
> Nogen der kan hjælpe med sammenhæng og kunstnernavn på det nye nummer,
> som jeg har hørt i radioen? Og var Deep Forests en originalversion?

Nummeret du tænker på er sikkert Mauro Picotto - Komodo (Save A Soul) - her
er der taget noget fra Deep Forest - Sweet Lullaby fra 1992.

Mvh

John K

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 07-03-01 10:53

Tja, men DF har også lavet et temmelig fedt nummer med Peter Gabriel
som forsanger samt en del etniske sang-samples. Det hedder vist nok
"While the world is sleeping" eller noget i den stil.

mvh
Thomas

[Awful Noise Corporation]