Skærme
Fijala 3554
Hvad vil du gi´...
Fra : Mansa

Dato : 01-12-02 20:31

Hej med jer..

Hvad er max. prisen du vil give for en Philips tft 151 ax brilliance skærm.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-12-02 20:50

"Mansa" <msmansa@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer..
>
> Hvad er max. prisen du vil give for en Philips tft 151 ax brilliance
skærm.

En skumbanan, hvor jeg har bidt hovedet af, HVIS du annoncerer din vare i
markedsgruppen !
Køb og salg er ikke velset her.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Mansa

Dato : 02-12-02 20:05

Kære Michael....tisk tisk

Skærmen er jo ikke ingang til salg, jeg prøver bare at få nogle seriøse bud
på skærmen, fra nogle folk som har forstand på skærme, den er ca.4 år gammel
og jeg ønsker bare at undersøge om den holder prisen som jeg gav for den.
OK...
så ned med paraderne og kom med et rigtigt bud.

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote in
message news:mJtG9.49694$HU.3528043@news010.worldonline.dk...

Fra : Anders L

Dato : 02-12-02 20:29